Ben ik zwanger?

<p>Hallo Allemaal,</p><p> </p><p>mijn vriend en ik zijn inmiddels 15 maanden bezig.</p><p>Ik heb sinds een paar weken schildklier medicatie.</p><p>nu heb ik vandaag 5 dagen voor mijn NOD een early test gedaan van de action.</p><p>Er is een heel licht streepje te zien,  zou het dan toch kunnen dat ik nu zwanger ben?</p><p>Houdbaarheidsdatum was nog goed en heb netjes paar minuten gewacht voordat ik keek. Alles gedaan zoals het voorschrift aangeeft.</p><p> </p><p>wat denken jullie?</p>
 
Ik zou daadwerkelijk wachten tot je voorbij je NOD bent, ik heb begrepen dat Early testen niet volledig accuraat zijn. 
Test na een aantal dagen weer met een gewone test en ik duim voor je!
 
Ik zou bij een heel licht streepje inderdaad een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Als het goed is is het streepje dan duidelijker. Maar als je netjes binnen de afleestijd hebt gekeken, dan is de kans groot dat je inderdaad zwanger bent hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk mag het allemaal goed gaan.
 
Mijn eerste test van de action early was 6 dagen voor nod. Heel licht positief maar hartstikke zwanger. Morgen alweer 34 weken.
Voorzichtig gefeliciteerd ?
Heb je zelf nog getest?
 
Terug
Bovenaan