Ben ik zwanger?

<p>Hey iedereen, </p><p>We proberen al enkele maanden zwanger te worden. Mijn nod was normaal vandaag, maar had maandag al lichtroze afscheiding. Uiteindelijk zijn mijn maandstonden doorgekomen op dinsdag, ze waren zoals gewoonlijk wat hevig. Donderdagnacht waren ze gestopt (veel vroeger dan normaal). Zaterdag had ik terug wat lichtroze afscheiding en vandaag ook. Ook heb ik wat steken in mijn lies, onderbuik en rug.<br /><br /></p><p>ik vond thuis nog een zwangerschapstest en dacht gewoon te testen. Nu zie ik, denk ik, een heel licht streepje. Ben ik zwanger of was dit een mislukte innesteling? <br /><br /></p><p>Wie heeft dit ook meegemaakt? </p>
 
Ja, ik dacht na 2 of 3 dagen nog eens te testen. Spannend! Ik denk eerder een mislukte innesteling, want het voelde veel te hevig aan om een innestelingsbloeding te zijn...
 
Zo te lezen ben ik bang dat het niet gelukt is, maar voor de zekerheid zou ik over twee dagen ofzo nog een keer een zwangerschapstest doen. Dit klinkt wel erg zwaar voor een innestelingbloeding. Hoop op snel positief nieuws voor je!
 
Terug
Bovenaan