<p>Hi!</p><p>Ik ben Nienke, 19 jaar oud. Ik heb bijna 2 jaar een relatie met mijn vriend en ik woon nog thuis bij mijn ouders, hij ook.</p><p>Zo onwerkelijk nog, ik wil het even delen:</p><p>Afgelopen zaterdag verwachtte ik ongesteld te worden. <br />Ik was al een week gestopt met de pil, meestal wordt ik het zoveel dagen erna. Maar inderdaad, zoals je hoogstwaarschijnlijk al kunt raden gebeurde dat niet. </p><p>Zondag begonnen mijn borsten pijn te doen. Een soort druk aan de bovenkant, langzamerhand deed het steeds meer pijn waarna de dagen verstreken.</p><p>Gisteren voelde het niet goed. Ik ben naar mijn vriend gegaan met de test 2v5 van de kruidvat, zoals veel forums mij aanraden.</p><p>En jahoor; toen mijn vriend hem uitlas was er een streepje te zien. Wel superduper licht, maar zoals jullie zeggen; een streepje is een streepje. Of het moet een indrooglijntje zijn maar ik zag wel dat het streepje gekleurd was.</p><p>Mijn vriend is direct in de auto gestapt om twee clearblue testen te halen. Deze kleurde heel licht blauw ook, maar ik durf het bijna niet te geloven.</p><p>Ik voel me naïef als ik jullie ga vragen of jullie een bevestiging kunnen geven; want natuurlijk ben ik zwanger bij 2 hele lichte positieve testen, gezwollen borsten en overtijd.</p><p>Maar het voelt heel eenzaam nu ik het nog even niemand kan vertellen. <br />Op internet heb ik even research gedaan naar wat de volgende stap is. <br />Ik ga straks sowieso nog een clearblue test doen, die hopelijk iets meer duidelijkheid geeft. Ik verwacht dat de streepjes donkerder zullen zijn omdat het ochtend is en er meer hcg in zal zitten.</p><p>Daarna ga ik naar de kruidvat om foliumzuur te halen, en vitamine D.</p><p>Raden jullie aan om de 3 in 1 te halen van de kruidvat (foliumzuur, omega 3 en vitamine D) of alleen foliumzuur van de kruidvat. Of foliumzuur van Davitamon?</p><p>Daarnaast zal ik de dokter bellen voor bloedprikken; ik wil bevestiging.</p><p>En nu? Is er behalve opletten van eten en drinken nog iets waar ik op moet letten?</p><p>Ik heb gisteren een alcoholisch drankje gedronken van 5% en zaterdag 2 wijntjes.</p><p>Is dat heel erg? Zo aan het begin? </p><p>Mocht dit allemaal echt waar zijn, mijn vriend en ik hebben hoe dan ook het besloten te houden. Of we nou nu al een kind krijgen of over 5 jaar. We hebben allebei een kinderwens dus dat zit goed.</p><p>Bij deze nog de foto’s van beide testen, ik hoor supergraag advies van jullie.</p><p>https://ibb.co/tLWdvLM</p><p>https://ibb.co/VpYFn1p<br /><br /></p><p>Groetjes</p>