Ben ik zwanger?

Hoi allemaal!

https://ibb.co/7KTZ7PK

Ik heb hier een foto van een test. Ik en 2 andere bekende zien een heel licht streepje. Wij zijn allemaal al een keer zwanger geweest. 2 andere zien het niet, zijn nog niet zwanger geweest.
Ligt het aan ons, worden wij gek?! Hahaha
Graag jullie mening!
 
Ik vind het een beetje gek dat je impliceert dat mensen die niet eerder zwanger zijn geweest de test misschien niet goed aflezen. Alleen omdat ze niet zien wat jij graag wil zien? Misschien zijn ze juist wel objectiever
 
[quote quote=10572251]Ik vind het een beetje gek dat je impliceert dat mensen die niet eerder zwanger zijn geweest de test misschien niet goed aflezen. Alleen omdat ze niet zien wat jij graag wil zien? Misschien zijn ze juist wel objectiever[/quote]
Nee hoor helemaal niet. Ik zeg juist dat wij het zien die wel zwanger zijn geweest en degene die niet zwanger zijn geweest niet. Dus mijn vraag of het dan aan ons ligt omdat wij misschien té goed kijken of het al vaker hebben gezien. Geen idee. Zou zo kunnen zijn. Meer zeg ik niet hoor!
En zoals ik al zei, het is niet perse dat ik het graag wil zien. Ben net bevallen! 

 
Zonder foto oid kunnen we je niet helpen. Maar tis heel simpel, is er een streepje, plusje of wat dan ook waar het zou moeten verschijnen dan ben je zwanger. Is het binnen afleestijd nog wit, dan niet of je hebt te vroeg getest. Bij twijfel even de clearblue digital halen en anders over 2 dagen nog eens testen.

Of iemand al eens zwanger is geweest of niet speelt echt geen rol, er is niets anders aan hun ogen
 
Dan heb ik het anders gelezen en mag je mijn reactie vergeten ? Ik kan overigens ook de foto niet openen
 
Terug
Bovenaan