Ben ik zwanger??

Hi ik had vanochtend getest en ik kreeg gelijk een duidelijke wit achtige streep. Ik denk dat ik er iets te veel over heen had geplast want het duurde ook even voordat te controle streep duidelijk roze werd. Ik heb nog nooit zo snel en zo duidelijk een streep gezien op een test. Nu was hij wel wit..

Gisteren had ik ook getest en toen kwam er heel kort een lichtroze streepje bij de T en na halve minuut vervaagde die weer.

Ik ben vandaag 6 dagen voor mijn NOD, ik heb naar mijn gevoel wel zwangerschapsymptomen en onveilige seks gehad. Ik ben erg ongeduldig vandaar dat ik te vroeg test. Weet iemand raad?
 
Een streep op een zwangerschapstest hoort net zo roze te zijn als de controlestreep. Dus het klinkt alsof je de test niet goed hebt afgenomen en dus kun je niks zinnigs erover zeggen. Enige dat je kunt doen is opnieuw testen, of gewoon afwachten tot je NOD en dan testen. 
 
Ik zou de test morgen vroeg nog een keertje doen.
en je kan anders ook plassen in een potje, ik had ook precies zoals jou eerst eroverheen geplast en dat ging mis .. de hele test was nat en dus niet meer goed ??
maar dag erna heb ik met ochtend urine in een potje geplast en duidelijk een roze streep, inmiddels heb ik nu mijn zoontje al die 9 maanden is.
 
 
hoop voor je op een positieve test ❤️?
 
dikke knuffel & veel succes ik hoor graag als je het wil delen hoe het verder gaat
 
Ik heb dus vandaag op mijn NOD getest en d'r kwam gelijk een heeeel licht roze streepje waar je wel echt in goed licht naar moest kijken om
hem te zien. Ik kreeg hem niet op camera zo licht. Ik had een paar dagen geleden met dezelfde test getest en toen had ik geen streepje ook geen indroogstreep. Hij is dezelfde vorm als de test streep dus het lijkt ook niet op een indroogstreep. Weet iemand of dit telt als positief? Ik kon het streepje niet echt op camera krijgen.
 
Nou ik ben heel wat testen verder.. Nu van vandaag en gisteren 4 testen gedaan en die waren allemaal licht positief dus ik twijfelde ik dacht misschien is het een indroogstreepje. Net een digitale cleaurblue test gedaan en die zegt dat ik 1-2 weken zwanger ben. 
 
Terug
Bovenaan