Ben ik zwanger??

Ik ben in januari gestopt met de pil. Na 5 dagen ongesteld geworden. Daarna na een cyclus van 31 dagen weer. Nu zit ik op cyclus dag 36. Ik heb gevoelige borsten en heb vorige week een aantal dagen lichte krampen onderin mijn buik gehad.
Ik heb 7 dagen geleden in de avond een vroege test gedaan. Deze was negatief.

Hoe groot is de kans dat ik nu wel een positieve test heb??
 
[quote quote=10608671]Is dit serieus? Ga je serieus aan ons vragen hoe groot de kans is dat je zwanger bent . Ik zal even mijn glazen bol erbij pakken goed en even voorspellen of je zwanger bent of niet ? Meid doe een test en begin niet z’n topic met een vraag die niemand kan beantwoorden voor je[/quote]
Lieverd, wat je ook gaat doen, trek je aub niets aan van de comment van deze zuurpruim. Ik snap niet zo goed waarom ze zo moet reageren, want als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks.
Het enige puntje van wijsheid wat ze meld is wel: om zeker te weten, lekker testen. Het kan echt dat je ondanks die negatieve test nu een positieve hebt, of niet helaas. 
Een heleboel signalen van zwanger zijn, kunnen ook van het ontpillen zijn of je gewone cyclus.
Heel benieuwd als je gaat testen wat eruit komt!
 
 
Terug
Bovenaan