Ben ik zwanger?

Hey dames! Ik heb een opgeblazen gevoel en ik lijk net een beetje zwanger ik zou dan nu 6 weken moeten zijn ik had een test gedaan die was negatief maar toch een licht streepje heeel licht maar onduidelijk Hellaas ik ben ook heel moe en hoofdpijn ik vond het wel raar van de test dat hij niet positief was maar ik had een keer een miskraam had ik precies het zelfde verhaal maar toen zat ik nog aan de anticonceptie waarschijnlijk heeft het het daarom niet gered Hellaas... Als iemand tips heeft zijn Die welkom. Groetjes Meike
 
Alleen een positieve test vertelt jou of je zwanger bent. Vage klachten nooit want die kunnn ook een andere oorzaak hebben. Als je nog steeds niet ongesteld bent, test dan weer eens.
 
Een lichte streep is ook een streep. Je kunt over 2-3 dagen nog eens testen en dan kijken of het duidelijker is.

Wanneer had je verwacht dat je ongesteld zou worden? Bedoel je met 6 weken dat je nu al 2 weken op je menstruatie wacht?
 
Een lichte streep is ook een streep. Je kunt over 2-3 dagen nog eens testen en dan kijken of het duidelijker is.

Wanneer had je verwacht dat je ongesteld zou worden? Bedoel je met 6 weken dat je nu al 2 weken op je menstruatie wacht?
Ik heb al opnieuw een test gedaan negatief maar ik had toen ik niet zwanger was juist positieve testen echt raar mn buik groeit wel dat merk ik ik paste mn broek niet meer bijna ik ben niet echt ongesteld geworden 2 dagen paar druppels maar dat had ik ook bij mijn miskraam...
 
Beetje gek dat je positieve testen hebt als je niet zwanger bent? Ben je toen ongesteld geworden? Laat anders bloed prikken bij de huisarts
 
Terug
Bovenaan