ben ik zwanger

Het is meschien een rare vraag maar kan iemand mij de sympthonen van zwanger zijn beschrijven. Wij willen heel graag zwanger worden en ik moet over een week ongi worden en nu probeer ik goed naar mijn lijf te luisten van of er veranderingen zijn. Het enigste wat ik nu voel is mijn onderbuik een beetje een zwaar gevoel als of hij bij elkaar gehouden wordt.last van mijn borsten heb ik niet ik heb wel gevoelige tepels die ik een week geleden niet haqd.
hopelijk kan iemand mij hepen.
 
Meid dit is bij iedereen anders. Ik zelf kwam er pas na 4 weken achter dat ik zwanger was en voelde ik voor die tijd helemaal niets.Je moet er niet zoveel mee bezig zijn en gewoon je test afwachten.

Groetjes
 
Ik bedoel het niet vervelend, maar ga niet al te veel hopen door zulke 'signalen' van je lichaam. Toen ik zelf de eerste maand gestopt was met de pil voelde ik vanalles wat me erg deed denken aan mijn eerste zwangerschap. Ben gewoon ongesteld geworden.
De tweede maand verwachte ik het juist helemaal niet, was verkouden en voelde niets aan mijn lichaam, verwachtte het dus niet en het was raak!!

Ik hoop het natuurlijk wel voor je, maar probeer een beetje nuchter te blijven voor je eigen bestwil, is mijn tip.

Groetjes Mosy
 
Of je zwanger bent kun je alleen maar nagaan met een test!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hoi Lilly,

Het meest betrouwbare signaal van zwangerschap is, niet vervelend bedoeld, het uitblijven van je ongesteldheid. PMS klachten en zwangerschapssignalen komen helaas erg veel met elkaar overeen. Pin je daar niet op vast en wacht totdat je overtijd bent. Succes! Ik hoop dat het raak is!

Groetjes, Floor.
 
Mijn tip is juist niet teveel naar je lichaam te luisteren. Omdat je zwanger wil worden krijg je vaak juist de verkeerde signalen (degene die je WILT voelen voelen) neem jezelf niet in de maling en koop gewoon een test!
Donna

Anoniem van 18-10-2004 11:11:36 ons gefrustreerde kipje 'Peggy' weer zeker?
 
Terug
Bovenaan