ben ik zwanger?

Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum. Ik zal me even introduceren. Ik ben bijna 30, getrouwd  en moeder van een dochter van 21 maanden.
We zijn sinds kort weer bezig met zwanger proberen te worden en ik denk dat dat inmiddels gelukt is. Het is nog te vroeg om een test te doen, maar ik denk dat ik het voelde toen het 'raak' was en ik heb sindsdien (afgelopen zondag) regelmatig een beetje een drukkend gevoel in mijn onderbuik en ben sinds gisteren ook af en toe een beetje misselijk. Ook voel ik me anders. Het is moeilijk uit te leggen en ik weet ook niet of ik het mezelf wijsmaak omdat ik het zo graag wil, of dat het echt zo is en ik op mijn gevoel moet vertrouwen. Heeft iemand hier ervaring mee of van gehoord ogf zo? Kan ik het al zo snel voelen?
 
Hoi!

Ik weet niet of het komt omdat je het graag wilt of het echt zo is..maar ik had dat ook hoor, was al vanaf week 2 vet misselijk en moe. Dus dan krijg je dat bekende grapje ben je zwanger...Hahaha..ja dus. Maar ik heb pas echt getest toen ik rond de 5 weken was, maar eigenlijk wist ik het toen al lang.

ik hoop het voor je! Succes en als het zo is: gefeli! en geniet ervan.

Groetjes Renske
 
Hallo dames,

Ik heb precies hetzelfde... ben 36 jaar en altijd een heel regelmatige cyclus gehad en pms... dus altijd last van down zijn, hele gezwollen borsten en zere tepels enz.. Na deze eisprong vloeide ik een beetje twee dagen later.. komt normaal nooit voor. Ik moet nog een week wachten voor ik een test kan doen maar alles voelt zo anders! Mijn borsten zijn licht gevoelig (zou normaal al heel erg zijn) en ik heb vanaf    de eisprong al een zeurderig en trekkerig gevoel onder in mun buik...

Toen ik net bij een vriendin langs ging die ik een paar weekjes niet had gezien zat ze me aan te staren.. toen ik vroeg waarom ze dat deed begon ze te lachen... "ben je zwanger? je ziet er zo anders uit ineens... zo rustig in je gezicht enzo"   Dat was niet de eerste die dat zei deze week.. klinkt goed maar ik kan niet wachten tot ik kan testen en het dan zeker weet...
 
Hoi

Bij mijn eerste had ik het niet. Nu bij de tweede wel. Ik had tijdens de eisprong erge buikpijn, dat ik voor de gein zei dat het zaadje de eicel had gevonden. Na een week, dus toen was ik achteraf al zwanger (week3), had ik een zeurpijn in mijn buik bij het vele lopen. Toen dacht ik het zal toch niet. Maar ik kon het ook niet geloven dat ik het zo snel zou voelen. In de week voordat ik ongi moest worden, voelde ik me ook anders. Ook wat misselijker en moeier. En ja hoor ik ben zwanger.
Dus ja het zou kunnen.
Maar ik weet nog goed dat voordat ik zwanger was van de eerste ik het ook zo graag wilde, dat ik me vanalles in mijn hoofd ging halen. Ik dacht toen steeds dat ik zwanger was, maar was het niet.

Dus helaas moet je toch afwachten tot je kunt testen.
Succes met wachten en ik zal voor je duimen.

Groetjes Ria
 
Ik kan inderdaad  bijna niet wachten tot ik kan testen! Al twijfel ik zo langzamerhand steeds minder. Ik ben alleen behoorlijk onregelmatig ongesteld, zal dus nog twee weken moeten wachten tot ik het kan testen en zeker weet. Ach ja, wat is nu twee weken?!
Bedankt voor jullie reactie!
Groetjes Marije
 
Terug
Bovenaan