ben ik zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vraagje een tijdje geleden vroeg ik ook al wat het kon zijn als mijn tepels aan het vervellen(een beetje) waren... als antwoord kreeg ik dat het mischien aan te strakke kleding lag. Afgelopen week merkte ik ook dat er bobbeltjes(kliertjes??) te zien zijn op mijn tepel. Ik moet wel een deze dagen als het goed is ongesteld worden(weet het niet zeker want mijn cyclus verschilt nog wel eens).
Kan het mischien zijn dat ik zwanger ben, of zijn die kliertjes ook vaak opgezet als je bijna ongesteld moet worden?? kan dit namelijk nergens vinden.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

het kan zijn dat je zwanger bent want dan kun je meer bobbeltjes bij je tepelhof krijgen.
Succes hoop dat je mij komt volgen

toen ik de eerste keer zwanger was had ik erge last van jeukende tepels, heb je daar ook last van??
en mijn borsten deden ietsjes zeer..
anders gewoon testen hoor

liefs

ja een beetje denk omdat ze een beetje vervellen???? ook zijn mijn borsten wat gevoeliger dan anders.... nouwja we wachten af denk dat ik na het weekend pas ga testen, omdat mijn cyclus toch wat onregelmatiger is, we zien het wel.

bedankt voor jullie reacties
liefs

Je borsten kunnen ook gevoeliger zijn als je ongi moet worden, maar ook als je zwanger bent. Ik zou voor de zekerheid een test doen, dan weet je het.

ik zou gaan testen. dan heb je iets meer zekerheid.
succes
groetjes hilda

Terug
Bovenaan