ben ik zwanger?

Hoi Iedereen,
Even een vraagje,
Ik ben 2 januari ongesteld geweest 4 dagen in plaats van een week. Rond kerst en oud en nieuw was ik erg misselijk. Ik heb toen een test gedaan maar dit was voor mijn datum dat ik ongie moest worden. Deze test was negatief. Mijn borsten zijn zwaarder en groter, heb nu erg veel last van onderrug maar alleen aan de rechterkant. Heb regelmatig hoofdpijn en ben echt heel erg moe.
Kan ik zwanger zijn?

Roos363
 
En wanneer zou je nu eigenlijk weer ongesteld moeten zijn? Eind januari? Als je zelf het id hebt dat je zwanger kunt zijn waarom doe je dan niet gewoon even een test, weet je in ieder geval wat meer.
Het is waarschijnlijk niet wat jij wil horen maar rond kerst heeft er wel een buikgriep geheerst. Ik ( en de rest vd familie) heb toen ook continu boven de emmer gehangen. Maar gewoon een test doen, succes, Judith
 
Hoi Roos,

Ik zou een test doen zoals de andere dames ook al zeggen.. En als je het toch niet vertrouwt kan je ook altijd even langs de huisarts.

Sterkte.

Liefs Vlinder
 
Ik had het met mijn jongste dochter. Een test gedaan met ongeveer 4 weken (had telkens een hele rare cyclus), maar die was negatief. Toen ovu testen gebruikt en die waren om de 2 a 3 weken positief. Vond het wel vreemd maar ach ik had toch rare cyclussen. Had ook om de 2 a 3 weken last van lichte bloedingen die een paar dagen aanhielden waarvan ik dacht dat ik ongesteld was. Maar toen ik na een week weer een positieve ovutest had, had ik zoiets van: dit klopt niet. Ook begon mijn buik al wat te groeien. Zodoende een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Ik bleek achteraf op dat moment al 9 weken zwanger te zijn.
Dus ja.. het zou kunnen, ik hoop het voor je, maar een test geeft duidelijkheid.
Succes!
 
Terug
Bovenaan