Ben ik zwanger??

Hallo,

Ik heb veel vragen en dacht zet het maar in een bericht hier neer .
IK ben in september 2 jaar gestopt met de pil en heb waarschijnlijk in januari een miskraam gehad.
En nu ben ik ongeveer 3 weken of misschien ietsje langer elke dag misselijk de ene dag meer als de andere dag soms word ik er gek van. Af en toe ook duizelig of draaierig. Heb veel meer dorst als normaal en sneller honger. Kan het zijn dat ik zwanger ben?
Ik moet deze week ongesteld worden (hoop t niet) en afwachten .
Hoop antwoorden te krijgen op me vragen Gr
 
Hallo mopje,

Dat klinkt idd wel als zwanger! De enige manier om erachter te komen is door natuurlijk een testje te doen. Wanneer zou je volgens berekening je ongi verwachten? Als je een cyclus hebt van 28-30 dagen dan lijkt het me wel sterk dat je al 3 weken misselijk etc bent van een zwangerschap, aangezien je eisprong dan 14 dagen gelden was en een eventuele innesteling een week maar goed......heb je wel een echte laatste menstruatie gehad anders ben je misschien wel al een ronde langer zwanger....

Succes, ik hoop het voor je!

Groetjes Lynn (nov/dec tweeling mama)
 
Klinkt mij idd ook bekend in de oren maar wat Lynn al zegt 3 weken is wel erg lang als deze week je nod pas is. Ik was vanaf de innesteling licht misselijk in de ochtend.

Ik hoop voor je dat het raak is!
 
klinkt idd wel als zwangerschapskwaaltjes...maar zoals lynn al zei heb je wel een echte laatste menstruatie gehad? 3 weken is namelijk wel lang dan heb je je klachten al voordat je eisprong is geweest. Ik heb namelijk 2 dagen bloed verloren alsof ik ongi was maar de test erna zei met twee dikke strepen dat ik zwanger was. Je kan eventueel al een vroege test doen maar dat wil niet zeker zeggen dat die al positief is als je de laatste ronde zwanger bent geworden. Khoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt.
 
bedankt voor jullie reacties het is nog ff afwachten
hoop dat t raak is misselijk is vandaag wel minder maar is elke dag weer anders.
Heb gister gebarbeceud en na het eten zat ik voor me gevoel vol en leek het weer of het nog in me keel zat.
Ik laat het zo gauw mogelijk weten als ik meer weet
 
ik heb 2 dagen geleden een test gedaan en was niks op te zien.
Is nu nog afwachten , is nu al 4 dagen over tijd, als ik vorige maand ongesteld ben geweest of het was de innesteling.
Raar dat met test nog niks uitkomt.
 
Terug
Bovenaan