Ben ik zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo ik begrijp er even helemaal niks meer van.

Ik heb last van misselijkheid, gevoelige borsten, opgezette buik, last van de darmen, wisselende stemming, en aan de onderkant van de buik steken. Vandaag heb ik een test gedaan (4 dagen voor mn ongesteldheid) maar die was negatief. Ik heb wel al een week menstruatie pijn en vandaag met afgeven een beetje bruin verlies. Dat nu trouwens weer weg is.

Wat moet ik?

groet

Die klachten kan j ook hebben als je ongesteld moet worden. Je hoeft dus niet zwanger te zijn.
Gewoon testen als je 1 of 2 dagen overtijd bent. 4 dagen van te voren is de test vaak nog negatief.
Suc6!

Inderdaad ff afwachten tot je nod.
Het kan zijn dat je zwanger bent maar kan ook pms zijn.

hoi kimberly95,

je kunt eigenlijk niets anders doen dan afwachten...
die vroegtesten werken naar mijn ervaring niet altijd even goed: ik heb ze gedaan 3 en 2 dagen voor mijn verwachte ongesteldheidsdatum en beide keren negatief. terwijl ik bij 1 dag overtijd wel positief testte met een gewone test.
ik duim voor je!!

hey
ik herken je klachten,
ben 6 dgn over tijd en nog steeds geen positieve test, misschien zie ik spoken misschien ook niet.

Ik ga morgen en volgende week vrijdag nog testen indien nodig als mijn symptomen blijven, een bloedtest en anders er maar bij neer leggen dat het niet gelukt is...

klinkt obsensief maar het is gewoon mijn droom!

liefs Lysette

Terug
Bovenaan