Ben ik zwanger?

Ik slik de microgynon 30 nu 1maand  en heb onveilig sex gehad ( hij is niet in mij klaargekomen) . Nu heb ik na een week buikpijn in mn onderbuik en moet heel veel plassen wat meestal maar niet altijd  pijn doet. Ook had ik vanmorgen na het afvegen wat bloed op het wc papier.

Moet ik me druk maken dat ik zwanger kan zijn of is dit eerder een blaasontsteking?
 
Heb je je pil gewoon goed geslikt? Kan het niet een doorbraakbloeding zijn of dat je lichaam aan de pil moet wennen? Ik heb die pil 12 jaar geslikt en nooit zwanger geweest ;)
 
Ik slik ook de pil en ben 6 weken geleden in de 1e week na mijn stopweek een keer de pil vergeten in de weken erna ben ik ook slordig geweest met mijn pilgebruik doordat mijn dag en nachtritme wat verward was door mijn werk. Ik heb de pil daarna doorgeslikt en ben wel afgelopen weekend ongesteld geworden. Ik voel me de afgelopen weken niet fit ben veel moe en slaap veel. Ook ben ik gek genoeg afgevallen in de afgelopen weken. Veel misselijke met vlagen, hoofdpijn, last van mn buik. Ik heb al 3 testen gedaan maar die waren allemaal negatief. Toch blijft het onzeker. Zou ik nu zwanger kunnen zijn ?
 
Terug
Bovenaan