Ben ik zwanger?

Cobie1990

New member
Hallo,



Ik heb een vraag, wij zijn 2 jaar bezig zwanger te worden. Dit weekend voelde ik me anders dan anders (as donderdag moet ik ongesteld worden). Ik ben moe, pijnlijke borsten en soms erg prikkelaar.

Vanmorgen dus toch maar eens een test gedaan en hier kwam een vaag streepje op. Daarna nog 2 gedaan met de de volgende urine en ook daar weer vage streepjes. Omdat ik zo onzeker ben ook een clearbleu test gehaald, maar omdat ik niet kon plassen veel water gedronken en weer getest, hier kwam op 'niet zwanger'. Wat denken jullie? Ben ik zwanger?heb een foto erbij gezet als het goed is. Graag jullie mening en alvast heel erg bedankt.

 
Van harte gefeliciteerd! Alle drie de testen zijn positief! Clearblue heeft redelijk veel HCG nodig om positief te zijn. Misschien over een paar dagen nog eens testen met clearblue.
 
Hartelijk gefeliciteerd!

Inderdaad dat klopt een cb test heeft veel HCG nodig om te testen en met veel water drinken denk ik dat cb dan weinig werking heeft erop. Wel op 3 testen zie ik toch echt 2 streepjes. Fijne zwangerschap toegewenst

Groetjes
 
Pffff bedankt allemaal voor jullie reacties! Hele nacht liggen draaien en wrotten/dromen. Ik kan het na 2 jaar nog steeds niet geloven al zeiden ze in het ziekenhuis al dat er met beide van ons niks aan de hand is, toch voelt het zo onwerkelijk.

Nu fingers crossed dat alles goed mag gaan.

Heel erg bedankt dames voor jullie reactie. Veel liefs!!!
 
Hallo dames,

ben zelf ook aan het twijfelen of ik positief heb getest. Durf het gewoon niet te hopen denk ik.

Zie foto van test:

https://s28.postimg.org/fq8fv273x/IMG_6739.jpg

wat is jullie mening?

ik wacht nog paar dagen en dan test ik met CB.
 
Hier precies hetzelfde Elisabeth, het voelt zo onwerkelijk. Maar als je mijn foto ziet en die van jou zou je toch echt zeggen dat je zwanger bent. Heb je ook symtomen? & wanneer is jou dag dat je moet gaan menstrueren?

Succes meid
 
Hoi Coby,

je omschrijft het precies zoals ik het voel (onwerkelijk). Ik test vrijdag nog een keer en als dan nog zo is of duidelijker dan actie ondernemen (naar huisarts etc.)

Ik zit nu op dag 40. Had maandag beetje bruine afscheiding en daarna niet meer.

Heb normaal cyclus van 31 dagen gemiddeld. Wel al 2/3 weken kramp alsof ik ongesteld moet worden.

Ben al stiekem aan het fantaseren over een zomerkindje (aug-begin sept)...



 
Terug
Bovenaan