Ben ik zwanger?

Beste Dames en Heren.

Na 13 jaar pil gebruik (ik ben nu 26), ben ik gestopt met de pil. We hadden ons al een beetje ingelezen dat de eerste maanden vaak voor spek en bonen Is :) maar wie niet waagt wie niet wint :p Ik heb werkelijk geen idee hoelang mijn cyclus Is omdat mijn laatste normale cyclus 13 jaar geleden was.

Zo begon mijn menstruatie 26 december tm 1 januari. Nu voelde ik toch wat ovulatie pijn woensdag (4 jan) maar dat vond ik raar zo snel op mijn laatste menstruatie dag. Toch maar een Cb digitale 2hormonen test gestart, die was dan negatief.

9 januari begon de Cb verhoogde zwangerschap kans aangegeven (knipperende smily) maar de 6e had ik wat krampjes met wat licht.bloed verlies, en de dag erna begon ik (ochtend)misselijk,buikpijn,vermoeid, rugpijn, alles stinkt en gevoelige borsten te krijgen en ik had nog steeds knipperende smilies tm 15 jan want toen gaf de Cb aan dat ik een Lh piek had.

Ook merkte ik dat mijn baarmoeder lager in mijn bekken licht en vrij hard Is. En alles is vochtiger dan normaal

Toch maar vanochtend een early zwangerschap test gedaan, Hellaas was deze negatief. Nu dacht ik zondag weer een test te doen.

Alleen vroeg ik mij af kan ik zwanger zijn zelfs met mijn "rare" lang positieve ovulatie test, in combinatie met de negatieve zwangerschaptest die ik zojuist heb gehad? (die ik berekenend had op een cyclus van 24 dagen)vanwege mijn eisprong gevoel

Ik weet dat ik normaal zou moeten wachten tot dag 30 om dan weer een test te doen. Alleen werk ik met chemische stoffen die miskramen veroorzaken en het op mijn werk gebruikelijk Is na 4 weken zwangerschap een andere functie te doen.

Ik zit nu een beetje in de knel met mezelf en hopelijk kan iemand zijn haar soort gelijke ervaring delen.

Groetjes R

Sorry voor het lange verhaal
 
Hallo R,

wat een ingewikkelde situatie,

ik heb ook mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie op 26 december gehad. En ik gok idd 9 januari mijn ei sprong..

als ik jou zo hoor zou je haast denken dat je zwanger bent.. maar dan had je al toch wel positief moeten testen. Hebben jullie geklust tijdens de dagen dat de testen aangaven dat dat je vruchtbare periode was? Dan zou ik het iig nog even afwachten.

Want wij zitten nu in ronde 3, ik heb aanstaande maandag mijn Nod, misschien jij ook wel.. maar ik weet wel dat mij lichaam me afgelopen twee maand flink voor de gek heeft gehouden!!

Nu heb ik weer allerlei klachten waardoor ik denk .. zou t nu echt?? Ze zijn wel anders als afgelopen twee maanden.. ik probeer nog geduldig te wachtten.



Groetjes Mandy
 
Hi Mandy,

Wat spannend allemaal zeg! We hebben netjes om de dag geklust :) afgelopen weken. Als ik een cyclus van 28 dagen heb zou ik maandag ook mijn nod hebben. Maar ik weet dus nog niet de lengte aangezien het ronde 1 voor ons Is.

Mijn man vind achteraf de test van woensdag wel een beetje vroeg. Ook omdat mijn ochtend urine best wel licht Is en veel, ga ik zaterdag maar wat minder drinken (normaal drink ik 2.5L water op een dag) Om een geconcentreerde test te doen zondag.

Ga je zondag ook een test doen of wacht je nog even af?

Groetjes R

 
Terug
Bovenaan