Ben ik zwanger?

Ik heb vanochtend een test gedaan Ik heb al een paar dagen ongesteldheidsbuikpijn maar toch is de test naar mijn idee positief?

Is dit normaal? Ik ben eind november gestopt met de pil en twee keer heel onregelmatig ongesteld geweest. Ik heb dus ook geen idee hoe lang ik nu ben.

Hoe kan ik een foto plaatsen? Ik wil graag de test laten zien, haha.

Hoi Lisa,

Je test slaat alleen uit op positief als  het zwangerschapshormoon Hcg in je urine zit ... ik had/ heb ook soortvan ongesteldheidbuikpijn nu ik zwanger ben.... ik denk eerlijk gezegd dat je dus weldegelijk grote kans hebt zwanger te zijn! ..... ben natuurlijk geen dokter ! Hoop het voor je! Haal meer testen om jezelf te overtuigen en/of ga langs je huisarts ! :)

Hoi Lisa,

een positieve test is een positieve test. Maar door in deze reageer op'' en dan rechts boven staat een afbeelding toevoegen, op de pc in elk geval.

Ik kijk graag met je mee. ben natuurlijk net zoals Loola geen dokter.

als je het te ingewikkeld vindt, zou je altijd nog een digitale test van clearblue kunnen kopen. deze geeft gewoon aan ''zwanger'' of ''niet zwanger'' met indicatie hoelang ongeveer

Hoi Lisa,

Positief is positief, ook al is het een heel licht streepje. Dus gefeliciteerd :D

Zelf ben ik vorig jaar november zwanger geweest. Ik voelde voor de zwangerschapstest ook een paar dagen een soort van ongesteldheidspijn. Maar toch echt positief getest. En het bleef de hele tijd rommelen in mijn buikje. En dat gerommel betekent juist dat het allemaal goed groeit ;) Na twee echo's met een kloppend hartje, 6 en 8 weken (ik maakte me tussendoor ook zorgen, dus daarom een extra vroege echo) heb ik helaas bij de 10,5 week het slechte nieuws gehad dat het vruchtje niet meer leefde en bij de 11 weken de miskraam moeten opwekken. Dat was allemaal heel heftig en we wilden ook snel weer zwanger proberen te worden. Nu zijn we inmiddels in ronde 4 en heb ik nu sinds een paar dagen dezelfde soort van ongesteldheidsgevoel en af en toe wat steekjes en gerommel net als vorige keer toen ik zwanger was. Door dit gevoel heb ik weer het vermoeden dat ik weer zwanger ben^^ Maar kan dinsdag pas weer testen. Dus even afwachten. Heel spannend allemaal.

Ik denk dus dat voor jou dat gevoel in je buik positief is. Alles is gewoon aan het groeien^^ En als je je zorgen maakt, kan je altijd terecht bij je verloskundige.

Terug
Bovenaan