Ben ik Zwangerrrr ?????

A

Anoniem

Guest
hey mensen.

ik heb 1 maand geleden een miskraam gehad met 8 weken.. erna heb ik 2 testen gedaan en die waren negatief.. Nu heb ik gister weer een test gedan en daar was een streepje op te zien alleen iets lichter dan de ander..   Wie heeft hier ervaring mee??

groetjes jenni

Ik heb zelf een miskraam gehad in april. Het heeft bij mij nogal wat tijd gekost voordat mijn lichaam weer een beetje op orde was. Mijn man en ik wilde heel graag zo snel mogelijk weer zwanger zijn, maar helaas zijn we wel een keertje "voor de gek gehouden" met een zwangerschapstest. Achteraf bleek de "valse positief" te liggen aan het feit dat nog niet alle zwangerschapshormonen uit mijn lijf waren verdwenen. Ik hoop van harte dat je weer zwanger bent, maar probeer er niet meteen te veel op te hopen. Ik praat uit ervaring dat het een enorme klap voor ons was toen bleek dat ik gewoon weer ongesteld werd, ondanks het miniscule 2e streepje dat ik zag! Mocht je het allemaal niet vertrouwen, ga dan gewoon eens langs bij je huisarts voor advies. Wellicht stuurt hij je door naar het ziekenhuis waar ze kunnen zien of je baarmoeder weer helemaal schoon is, dan weet je tenminste zeker waar je aan toe bent!

Heel veel succes en laat je het weten als je wel zwanger bent? Ik zal heel hard voor je duimen!!!!

Veel liefs, Linda

Hoi Jenni,

Ik sluit me bij het bovenstaande verhaal aan. Het kunnen hormonen zijn van je vorige zwangerschap. Ik ben bang dat je gewoon zult moeten wachten.

Sterkte!

hoi

ik denk dat je gewoon weer zwanger bent. als je eerst twee keer negatief test en dan een keer plus, zou je toch denken dat alle hormonen van de eerste keer wel uit je lichaam zijn.

ik had bij mijn eerste test ook een twee verschillende kleurenstrepen en be ntoch echt zwanger.

succes

natalie

ik heb in 12 november 2006 mijn 3e miskraam gehad bij ong 6 wk nu heb ik na 2 neg testen in dec op 4 jan weer een positieve test gehad en dus weer zwanger zonder ong te worden

Terug
Bovenaan