Ben im weet ff update ,,,,,;)

Hoi meid
Kom weer ff wat posten ,,, ik leeste net sat over Facebook leuk!!!!! ;))))

Hebben jullie ook van doe hormonen stemmingen pppfffff ben niet te harden wel voor me zelf maar niet voor me partner ,,,, maar hij is ook niet egt van de gemakelijkste maar goed voel me voor de rest oké gaat bijna 14 weken in nog 8 dagen en dan eindelijk weer eens een echo en ook dan hoor ik voor het eerts het hartje heheh duurt nog lang zeg pppffff maar ben aan het af tellen Meschien dat ik daarzo ben heb die kleien voor het laatse gezien op 17-04 pppffff is lang hoor nou meiden ga me even verders in lezen wat en hoe de tanden hiero zijn en genieten hè meiden en tot op Facebook egt een leuk iedee

Knuff Marie x

Hee Marie,

Ik heb gelukkig helemaal geen last van stemmings wisselingen....Heb zelf ook een hele makkelijke man die zich niet snel druk maakt en ook heel relaxt blijft dus daar wordt ik ook rustig van....

Spannend hoor, volgende week! Zo'n mooi moment als je voor het eerst het hartje hoort, echt fantastisch.

Marie: even een vraag? Klopt jou uitgerekende datum wel op het UD lijstje? Ik heb het idee dat je datum niet klopt omdat ik vaak lees dat je al verder bent.
Ik ben nl 2 Dec uitgrekend en nu dus 14+2 en jij staat op de 12e dec en bijna 14 weken (daar zit 10 dagen verschil tussen) Anders pas ik je datum ff aan!!

Fijna dag meid. Liefs Lynn.

Hoi Marie,

Ook hier zijn de stemmingswisselingen aanwezig hoor. Mijn vriend geniet er enorm van, niet dus haha.

Kan me voorstellen dat je blij bent met een echo volgende week want pfff 17-04 is idd lang hoor. Geniet er dus maar extra van volgende week.

Liefs

Hoi Marie,

Leuk weer eens wat van je te lezen. Pfff...17 april en dan volgende week pas weer. Ik moet al afkicken van drie weken achtereen een echo en nu 3 weken helemaal niets. Jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.

Groetjes,
Annet

Terug
Bovenaan