Ben jij ook in oktober uitgerekend ???

Ik zoek iemand waarmee ik mijn bevindingen en ervaringen kan delen van mijn zwangerschap (netjes gezegd he).
Dus iemand die net zoals ik ongeveer 2 oktober is uitgerekend. Laat maar weten lijkt me leuk !!!
 
ha,
Ik ben op 3 oktober uitgerekend.
Ben 27 jaar en zwanger van mijn 2e. Dathet mijn 2e is wil niet zeggen minder spannend, alles is compleet anders!!! Nog even wachten op het oktoberforum....
 
Hoi Kameleon,

Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik nu 5 en een halve week zwanegre ben , ik ben 1 oktober uitgerekend als alles goed gaat. Spannend, heb verder tot nu toe weinig last af en toe misselijk.
groetjes Monique
 
Hoi,

ik ben ook op 2 oktober uitgerekend.
Heb al twee geweldige kinderen, dus als alles goed gaat is dit straks de derde.

Voel me in tegenstelling tot de vorige zwangerschappen prima en hoop dat dat zo blijft.

Miep
 
Hallo,

Ik ben 3 oktober uitgerekend, tenminste volgens de dokter. Zelf denk ik dat het een paar dagen later is, omdat ik op dag 19 van mijn cyclus een eisprong gehad heb.
Dit wordt mijn eerste kindje en ik vind het allemaal erg spannend allemaal. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen last van kwaaltjes, dus dat is ook wel fijn. Ik moet zeggen dat ik het wel erg onwerkelijk vind allemaal, vooral omdat ik niet echt veel bijzonders voel.
 
Hallo!

Ik ben 4 oktober uitgerekend. Dit wondertje wordt mijn tweede. Ik heb al een manneke rondhobbelen.

Ik hoop dat het ons allen goed gaat de komende maanden en hoop snel op een oktober-forum zodat we elkaar door de 9 maanden kunnen forummen!

Willemijn
 
hoi allemaal,
Wij verwachten ons tweede kindje op 4 oktober en ik vind het allemaal erg leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat.
Zo gaan de weken misschien wat sneller !!!
Doei
 
Terug
Bovenaan