Ben jij ook uitgeteld half mei 2009

A

Anoniem

Guest
Dag,

Mijn naam is Nicole, en ik heb vandaag een termijnecho gehad deze liet mij zien dat ik vandaag 8 weken zwanger ben. En dat wil ongeveer zeggen dat ik op 11 mei 2009 uitgerekend ben. Dit is voor ons het tweede kindje maar toch vind ik het net  zo spannend als bij mijn vorige zwangerschap.

Ik zou het leuk vinden om met dames te kletsen die ongeveer op dezelfde datum zijn uitgerekend.

Groetjes Nicole

`Hoi Nicole,

Van harte met je zwangerschap.
Ik ben ook zwanger van de tweede, blijft inderdaad spannend hè!
Een aantal berichtjes boven jou staat Uitgerekend in mei 2009...
Daar kletsen we met een heleboel meiden, het is leuk als je daar ook bij komt.
We wachten eigenlijk op een eigen mei forum, maar dat schiet nog niet echt op.

Gr .Yvette

hoi Nicole,
gefeliciteerd!
omdat er hier (nog steeds) geen mei 2009 forum is zit ik met een paar andere meiden op  de mei2009-hyve! Het is daar erg gezellig en het is veel persoonlijker omdat er foto's bij staan. Het is onder een schuilnaam en de content is alleen zichtbaar voor leden, dus als je het geheim wilt houden voor de hyves-vrienden kan dat! Ik mag hier geen link plaatsten maar gewoon even zoeken op mei 2009 of "de grote verrassing"
Misschien tot ziens!
Stephanie

Hoi Nicole,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb deze week ook mijn echo gehad en gelukkig was zover alles goed, ik ben 9 mei 2009 uitgeteld.
Voor ons is het ons eerste kindje ik vind het ook allemaal heel spannend,want een paar maanden geleden heb ik een mk gehad.

Heel veel succes ermee,
Groetjes

Hallo,

Ik ben begin mei uitgerekend.

heb volgende week disdag mijn 1e echo ben heel benieuwd.

Hoe voelen jullie je? Misselijk, niks, moe?

Hoi meiden,

Ik ben uitgerekend op 21 mei van onze tweede. Heb maandag de eerste echo, dus dan rekenen ze de datum wat preciezer uit. Wel spannend, want voor onze dochter hebben we een miskraam gehad waar we tijdens de eerste echo pas achter kwamen. Geen krampen en bloedverlies gehad, dus dat was een grote schrik. Maar ik heb er wel vertrouwen in moet ik zeggen.
Het bizarre is dat we dinsdag mijn vader moeten begraven... wat ligt leven en dood dan toch enorm dicht bij elkaar. Gelukkig hebben we pa nog kunnen vertellen dat ik zwanger was. Maar het is een enorm verdrietige tijd en omdat ik helemaal geen klachten heb vergeet ik soms wel eens dat ik zwanger ben...

Leuk om met elkaar mee te leven richting mei! Succes met jullie zwangerschappen.

Liefs, Vennie

Hoi meiden

Vennie wat erg van je vader, heel veel sterkte dinsdag met de begrafenis.
Ik hoop voor je dat je maandag een goede echo zult hebben.

Ja ik heb wel wat zwangerschapskwaaltjes ik ben met vlagen misselijk en heb ook al een paar keer moeten overgeven. Ook ben ik 's avonds rond 21:00 dood moe en ben ik helemaal afgebrand val dan ook 9 van de 10 keer op de bank in slaap. maar het is allemaal voor een goed doel.
Hebben jullie ook ergens last van?

Een fijn weekend,
Groetjes

Terug
Bovenaan