quote: sandra262 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2007 08:32:59&apos
);
Hallo,
Ik ben ook en thuis blijf moeder. We hebben een zoontje van 21 maanden. Mijn man is binnenvaart schipper en is twee weken van huis en dan weer twee weken thuis.
Ilona mijn man werkt ook op een tanker, ik ben met die kleine een keer of 3 mee geweest. Het lijkt me idd best wel eenzaam als je alleen met de kleine bent aanboord. Voordat onze niels er was heb ik een halfjaar met mijn man op een containerschip gezeten gelukkig maar voor twee weken, ik zou nu met de kleine niet aan boord willen zitten, je bent nl beperkt in wat je kunt doen. Wij gaan ook elk dinsdag naar zwemles en dat kun je al niet doen, want je weet nooit of je in de buurt bent he.
groetjes sandra
Hoi Sandra,
nee ik kan niets plannen en zeker geen wekelijkse activiteit Op dit moment liggen we op de werf en kan ik dus het een en ander doen, maar volgende week gaan we weer van start en dan is het weer het oude leventje.
Aan de ene kant is het een heerlijk leven en is het ook met Laura goed te doen (moet alleen wel altijd zorgen voor genoeg pampers en voeding aan boord) en aan de andere kant kan ik nooit even ergens naar laten kijken als ik iets niet zeker weet ofzo. Als ik echt iets na wil laten kijken moet ik ergens in Karlsruhe/Mannheim of een andere stad waar ik absoluut de weg niet ken een dokter zoeken!
Met mijn kind even op visite bij een andere moeder? Hoe moet dat? Zwangerschapsgym? Ik zie het wel als ik aan het bevallen ben!
Ach.... al met al hebben we het niet slecht en kan ik over een paar jaar weer lekker aan de wal (als de markt weer eens beter wordt). Het enige waar ik echt bang voor ben is als die kleine gaat lopen, maar gelukkig zijn we nog niet zo ver.
Groetjes Ilona