Ben jullie niet vergeten hoor!

A

Anoniem

Guest
Ha dames,

Dat is lang geleden he! Heb met sommige wel contact gehad via de hyves, maar heb me hier alleen beperkt tot meelezen!
De laatste weken hadden wij het zo druk en ja dan is internet toch het 1e wat er bij inschiet

Ben nu een maandje bezig met thuiswerk (sieraden verpakken en prijzen voor de verkoop) en ik vind het echt leuk!
Ik kan het beetpakken wanneer ik wil en ben er wel gewoon voor de kids Voor ons werkt het super! Ik was een beejte bang dat het in huis rommeliger zou zijn, maar ik kan de spullen kwijt in de voorraad kast dus verder geen bende! lekker toch

Daar komt ook nog bij dat we alle vier tegelijk een week lang waren geveld door de griep  super balen maar ja hopelijk hebben we het nu gehad

Wil via dit berichtje laten weten dat ik julllie echt niet vergeten ben en dat ik probeer weer wat vaker mn neus te laten zien

Ben wel blij te zien dat het hier ook weer wat drukker is want het is ook ff stil geweest toch??!
liefs Achnita

he, fijn dat je het zo naar je zin hebt met je werk. Bah, griep, net zoals half nederland.... Ja, het is rustig geweest op het forum.. Haha, iedereen druk denk ik...

fijn dat je het naar je zin hebt in de sieraden.
lekker dat je het thuis kan doen,dat zou mij ook wel wat lijken,mooi je eigen tijd indelen.
kijk wel eens op thuiswerksites maar weet niet of ze allemaal betrouwbaar zijn

gr petra

Terug
Bovenaan