ben me rot geschrokken bij de gynacoloog net

A

Anoniem

Guest

nou was vanmorgen met me man naar het ziekenhuis voor controle ,,
bloeddruk was 65/115 dat is dus weer wat lager dan de vorige keer toen was hij al laag maar ja ze zei dat het goed was voor de baby, ik zei ik zie wel steeds sterretjes maar ja ,,,,

toen ging ze de baby meten en in de pc invoeren en toen kwam ze op 3600 gram uit! ik zei dat kan niet ik ben 34 weken nu dat kan niet alle cijfers stonden ook meteen in het rood afgebeeld ik was helemaal gek,, ik zei dan is hij in 2 weken meer dan 1500 gram aangekomen dat kan niet dan moet hij er uit nu!!!
nou toen ging ik weer liggen en ging ze het nog een keer meten en nog een keer en toen kwam eruit dat hij nu 2800 gram is ( ook heel groot voor 34 weken) en dus een flinke knul is hij heeft ook helemaal geen ruimt meer ze zei die buik is echt heel erg gevuld voor 34 weken, hij ligt al helemaal ingedaalt hij is er eigenlijk klaar voor!!
nou ben helemaal van slag ervan ik loop daar omdat mijn andere kindjes te klein waren allemaal en dan nu dit!! ik moet het er wel uit zien te krijgen zeg!!
nu moet ik over 2 weken komen voor gewoon controle en dan 5 november staan er een afspraak en dan gaan ze voelen of de baarmoeder mond rijp is zo ja dan kan de bevalling meteen beginnen zei ze,,,,

nou ik kan de rest van de dag alleen nog maar huilen nu ben er gewoon erg van geschrokken ,,,,,

veel liefs cora

Jeetje, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent.
En 800 gram verschil met uitrekenen, dat scheelt nogal wat. Dat is geen klein rekenfoutje meer!!

Misschien komt je kleine wel wat eerder.
En je hebt toch al meer kinderen, dus dan is de weg in iedergeval al een beetje vrijgemaakt!

Sterkte en probeer je niet te druk te maken. Natuurlijk ben je nu van slag, maar misschien valt het allemaal best mee en groeit het kindje de laatste paar weken niet meer zo heel veel.

Ik duim voor je! Liefs Renata.

Hoi,

Ik ben een augustus mama dus ik hoor hier eigenlijk niet maar, ik moest hier toch even op reageren. Bij mij hadden ze een flinke 8,5 ponder geschat nou dat was dus echt niet zo. Mijn dochtertje woog bij de geboorte maar 2910 gram en ze is nog steeds geen grote maar, echt een heel fijn meisje. Dus zo,n schatting zegt echt niets hoor laat je er niet door van de wijs brengen. Succes straks en een fijne bevalling toegewenst.

Liefs Linda mv Eva.

Terug
Bovenaan