ben met temperaturen begonnen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik zit nu in de vierde ronde en ik dacht, laat ik maar eens gaan temperaturen...
mijn cyclus werd elke maand steeds langer:29 dagen, 31 dagen en 34 dagen.
nu had ik gisteravond heel erg buiikpijn beetje menstruatie achtige pijn, denk dat het mijn eisprong was en vanochtend was mijn temperatuur wat hoger het was de laatste dagen aldoor 36,1 of 36,2 en vanochtend 36,5 nou ben ik benieuwd hoe het morgenvroeg is, we blijven het de komende tijd maar rustig om de dag doen :)
vandaag is namelijk nog maar dag 14 van mijn cyclus en gezien mijn vorige cyclus reken ik nu op een cyclus van 35 dagen...pffff dat duurt nog lang, maar het is denk ik beter om van zo'n cyclus uit te gaan, want dacht tot nu toe aldoor overtijd te zijn.
wel een greken aldoor zeg maar goed we houden ons hoofd koel en wachten morgenvroeg maar af.
heb een keer eerder gedacht heel duidelijk mijn eisprong te hebben gevoeld maar werd pas 19 dagen later ongi, misschien werkt mijn lichaam wel anders helaas krijg je er geen gebruiksaanwijzing bij haha
nou meiden slaap lekker en tot de volgende keer maar weer

liefs leetje

He leetje,

het zou best kunnen, want mijn temperatuur stijgt dan ook een graad of 0,3, ik kon het deze ronde heel goed zien aan mijn cervixslijm.. Goede site is trouwens www.vruchtbaarheidorg.nl heb ik veel gelezen ook...

Veel succes met klussen!!!

Liefs Sam
(ronde 7 eerste kindje)

haai,

verveel me een beetje mijn vriend is nog aan het werk (eigen restaurant)dus ik ga jullie maar even vervelen haha
het vervelende is nu dat ik dus over 14 dagen waarschijnlijk al in spanning ga zitten haha maar ja wacht toch echt tot dag 35 hoor!als het gisteravond echt mijn eisprong was hebben we het op het goede moment gedaan, de andere maanden bleek achteraf geteld dat we te vroeg gestopt waren en dan bijvoorbeeld even een paar dagen niks deden omdat mijn eisprong al was geweest en we een keer geen zin hadden had toen namelijk pas op dag 20 waarschijnlijk mijn eisprong
jij temperatuurd trouwens ook las ik net of niet?
zet jij echt je wekker ervoor?of doe je het gewoon wanneer je waakker wordt?

liefs leetje

He Leetje,

Gezellig dat jij er nog wel bent! Mijn vriendje is pas over ruim uur thuis kan nog wel ff afleiding gebruiken!

Ik word meestal 's ochtens uit mezelf wakker rond half 7 - kwart voor 7 en dan snel die thermometer in mijn oor... Doe het al tijdje, ene kant ben je dan heel gefocused al bezig, maar ik merk dat ik het gewoon niet los kan laten. Laatste x had ik bv cyclus niet getemperatuurd en daar baalde ik achter weer van omdat toen mijn cyclus zo lang was dat ik niet kon achterhalen of we op juiste moment hadden gedaan...

Nu is mijn lover regelmatig van huis dus is het ook nog eens erg frustrerend dat we sowieso niet altijd kunnen klussen als het nodig is.... maar goed wanneer is het nodig... Nu deze ronde heb ik het idee dat ik het aardig weet wanneer eisprong is geweest en toen was hij thuis, maar vaak genoeg dachten we het te weten en zaten we er toch naast... dus hoop het beste, wachten maar af...

Succes!

haai,
wij wonen boven het restaurant van mijn vriend en hij kwam net vertellen dat hij nu afsluit en dan boven komt, wel ongezellig hoor zo laat maar ja.
ik heb ooit van iemand gehoord dat je gewoon kon temperaturen als je wakker wordt, door de week is dat meestald dezelfde tijd bij mij maar vanochtend 10 uur!ik was vrij, morgenvroeg zet ik toch maar even mijn wekker want dan weet ik of mijn temperatuur vanochtend niet hoger was omdat het later was...tja zo blijf je er veel mee bezig he haha
ik vind mijn temperatuur wel laag trouwens vorige week dus aldoor rond 36, 1/36,2 maar ja we wachten het rustig af
vind het wel extra spannend nu ik voor het eerst temperatuur.
voor jou is het ronde 7 dus zag ik net lijkt me wel frustrerend als je vriend vaak van huis is net op de goede dagen zeg maar....

nou meid ik ga mijn vriend even aandacht geven en naar zijn verhalen luisteren over vervelende klanten hihi

jij ook succes!

liefs leetje

Is goed joh!! Fijne avond!!! En succes met temperaturen! Wekker zetten zou ik niet doen hoor, je moet ook goed uitgeslapen zijn voor andere dingen.. hihhiihih

Liefs S

Terug
Bovenaan