Ben mezelf niet meer

zijn er meer meiden die niet te genieten zijn?nou ik word gewoon gek van mezelf,kan niks meer verdragen van man en kids en mensen om me heen,wil het liefst heel de dag alleen zijn...lekker aanmodderen en achter computer zitten(waar mn man zo een hekel aan heeft,begrijp het wel)
voel me erg opgejaagd en wil alles klaar hebben en wel NU!!wat natuurlijk niet hoef en kan...
daarnet om boodschappen geweest(met tegenzin)druk natuurlijk...ik irriteer me aan mensen die tegen mn karretje aanrijden of voor mn voeten lopen...kan er niet tegen...ook van man en kids kan ik niks hebben en zie ze liever gaan dan komen....o wat erg he!!had me zo verheugd op mijn verlof.lekker thuis met kids alles in eigen tempo....maar nu dit gevoel!!hoop dat morgen beter gaat want begin me beetje zorgen te maken over mezelf....zijn er meer die dit herkennen??zijn het hormonen?overspannen?
zo ken ik mezelf niet!kan me nog wel op de baby verheugen hoor,vooral dat die buik weg is....verder gaat lichamelijk wel goed....
jeeej meiden sorry hoor maar moet er even uit....hoop snel met wat leuker bericht te komen

liefs jootje

O herkenbaar, maar dat was meer in het begin van de zwangerschap. snauwde iedereen af en ging de discussie met iedereen aan.

nu ben ik juist wel te genieten.
Ik ben altijd een gehaast iemand geweest en dat heb ik nu weten af te leren. gewoon lekker relaxt.

Komt vast wel weer goed.
niet te druk om maken, denk dat je niet de enige bent.

Hoi gelukkig geen last van. Hele zwangerschap (ondanks dat deze niet heel fijn verloopt) blijf ik gezellig. Ben ook geen type om chagie te worden eigelijk. MAar hormonen kunnen wat doen, maar gelukkig (voor mijn man ook ) geen last van

Mijn man had wel verwacht dat ik wat korter door de bocht zou gaan worden, door alle klachten, maar dus niet

x yvonne

Haha heeel herkenbaar vooral in de supermarkt, volgens mijn vriend kijk ik mensen ook dood als ze maar itsepietsje tegen me aan komen, is toch ook vervelend ik begrijp je wel en het ergste is met zoon bui heb je alleen jezelf :( lekker in bad, vroeg naar bed en misschien morgen beter! X

Mijn lontje is nu wel een stukje korter hoor haha. Ik herken je dus wel. Bij mij was het vooral te wijten aan te weinig slaap. Momenteel slaap ik weer aardig goed, hoef er maar 3x uit, dus ik knap nu weer wat op. Ook gaat mn dochter regelmatig een middagje ergens spelen zodat ik even tijd voor mezelf heb. Vind dat aan de ene kant wel sneu voor haar, maar aan de andere kant is het maar voor even en ik ben er wel vrolijker door.

Misschien een idee? Even een dagje voor jezelf in te lassen? Met meerdere kids is dat wel lastig natuurlijk.
Succes!!
Liefs ciomama

Ja herkenbaar hoor. Bij mij is de vermoeidheid de boosdoener. Uit het bloedonderzoek bleek dat m'n schildklier en ijzer nog steeds niet in orde zijn. Dus vermoeidheid is logisch, plus nog de 'normale' vermoeidheid aan het einde van de zwangerschap en de nachtelijke plasmomenten.

Ik moet er echt aan geloven om dingen te delegeren aan familie/vrienden, zodat ik m'n rust kan nemen. Maar dat is wel moeilijk!

Eén van de bakerpraatjes is dat je veel kribbiger bent als je in verwachting bent van een meisje. Ik weet niet wat het wordt, dus kan pas na de bevalling zeggen of het klopt. Hoe is dat bij jullie?

Hihi nee hier net andersom hoor,we krijgen een jongen,de vorige was ook een jongen en was ik net zo.de 1ste een meisje en was ik veel rustiger,maarja had toen ook echt nog rust natuurlijk zonder kids om me heen.

nu een heerlijk relax moment,mn zus heeft mn dochtertje meegenomen naar de stad,en zoontje lig zn dutje te doen,eindelijk even tijd voor mama,nu maar hopen dat ie nog even slaapt en dochter wegblijft....hihi ben wel erg zeg!

maar voel me toch al beter ondanks alles gelukkig

liefs jootje

Terug
Bovenaan