Hallo allemaal,
Ben er een dag of wat niet geweest, en ik heb weer veel om terug te lezen....
Ik zit in de ww van de 3e IUI, en ik bedenk me net iets heeeeeeel vreemds....
Afgelopen zomer in Italië hebben mijn mannetje en ik een kaarsje aangestoken en onze grote wens uitgesproken, in een heel lief kerkje bij het Gardameer, op zich niet gek natuurlijk....
Eenmaal buiten vonden we een schorpioen.......!!!!!
Nu heb ik net mijn dagen berekend op baby-brabbel, en wat blijkt... als het deze keer raak mag zijn is ons kindje...... SCHORPIOEN......
Ik weet het... ik moet me niet gek maken, maar ergens hoop ik dat er iets of iemand ons iets duidelijk heeft willen maken... hoe vaak kom je nou eigenlijk een schorpioen in het wild tegen????
Nog zoiets, mijn schoonzusje heeft gedroomd dat wij een meisje krijgen... en als ik de chinese voorspelling doe..... je raad het al.... een meisje..............
Ohhhh ik moet dit niet doen... zo duren de wachtweken veel te lang en ik maak me veel te gek......
Wat denken jullie... bestaat er zoiets als intuïtie, bijgeloof misschien???
Liefs Lill
Oja, als iemand het leuk vind.... neem eens een kijkje op mijn web-log:
www.indemedischemallemolen.web-log.nl
Daar heb ik net een foto van die schorpioen neergezet......
Ben er een dag of wat niet geweest, en ik heb weer veel om terug te lezen....
Ik zit in de ww van de 3e IUI, en ik bedenk me net iets heeeeeeel vreemds....
Afgelopen zomer in Italië hebben mijn mannetje en ik een kaarsje aangestoken en onze grote wens uitgesproken, in een heel lief kerkje bij het Gardameer, op zich niet gek natuurlijk....
Eenmaal buiten vonden we een schorpioen.......!!!!!
Nu heb ik net mijn dagen berekend op baby-brabbel, en wat blijkt... als het deze keer raak mag zijn is ons kindje...... SCHORPIOEN......
Ik weet het... ik moet me niet gek maken, maar ergens hoop ik dat er iets of iemand ons iets duidelijk heeft willen maken... hoe vaak kom je nou eigenlijk een schorpioen in het wild tegen????
Nog zoiets, mijn schoonzusje heeft gedroomd dat wij een meisje krijgen... en als ik de chinese voorspelling doe..... je raad het al.... een meisje..............
Ohhhh ik moet dit niet doen... zo duren de wachtweken veel te lang en ik maak me veel te gek......
Wat denken jullie... bestaat er zoiets als intuïtie, bijgeloof misschien???
Liefs Lill
Oja, als iemand het leuk vind.... neem eens een kijkje op mijn web-log:
www.indemedischemallemolen.web-log.nl
Daar heb ik net een foto van die schorpioen neergezet......