ben misselijk en moet nog ongesteld worden volgende week.... kan het toch zo zijn dat...?

he mensen,

ik vraag het maar aan jullie, jullie zijn ervaren. ik ben bang dat ik zwanger ben. moet volgende week ongesteld worden. belde mjn huisarts wat ik moet doen ( ben nl de pil vergeten in de 1e week)zou het leuk vinden hoor, zo'n kleintje (ben 24 jaar)
en ik vertelde hoe ik me voelde:
* misselijk, duizelig, moe, hogere temperatuur, borsten voelen anders.
mijn huisarts zei: maar misselijk ben je pas bij je 6e week. Zijn er mensen die al voor dat ze ongesteld hadden moeten worden misselijk waren????

dank je wel voor de reactie en veel succes allemaal
 
Ik ben de hele zwangerschap tot nu toe (bijna 30 weken nu) amper misselijk geweest, maar ruim voordat ik ongesteld moest worden (voordat ik dus wist dat ik zwanger was) werd ik 's nachts wakker een keer wakker en was misselijk, het duurde maar 5 minuten ofzo maar ik was nog nooit misselijk wakker geworden. Na een tijdje bleek ik zwanger, dus het kan wel.

groetjes, Jane
 
Ik voelde al vanaf het moment van bevruchting dat ik zwanger was. Dit was dus een week of twee voor ik ongesteld moest worden, maar had buikkramp, grote en gevoelige borsten, ik zwol een klein beetje op rond mijn buik/heupen als het ware... Ik weet niet, ik wist het gewoon... En wij hadden het ook niet gepland, dus het was niet zo dat we er erg op zaten te letten. Ik was trouwens ook heel errug moe. Deze verschijnselen heb de eerste paar maanden ook gehouden, maar er is verder niets bijgekomen. Dus het kan wel dat je het al meteen allemaal voelt zoals het de eerste paar maanden gaat zijn. Maar zekerheid heb je pas met een test! Succes! En als het zo is, dan kan ik je verzekeren, ook al was het niet gepland, het is super! Niet de fysieke zwangerschap op zich, daar vind ik niet veel aan, maar dat ik een kleintje verwacht is het gewoon helemaal! En voor mijn vriend ook en dat terwijl wij toch echte vrijbuiters waren onder het motto 'lang leve de lol' zijn we nu opeens superverantwoordelijke aanstaande ouders die zich niet kunnen voorstellen dat ze geen gezin zouden worden. In plaats van feesten op Ibiza gaan we voortaan kamperen zeg maar, maar we zouden het echt niet anders willen! Dit even ter geruststelling, mocht je zwanger zijn en het niet hebben gepland.
 
Terug
Bovenaan