ben misselijk

A

Anoniem

Guest
goeie middag damens ik had met een paar van jullie contakt gisteren want ik voelde in me buik het gevoel van ong en vele van jullie zij kan je eiresprong zijn geweest die had ik eigelijk 3 aug moetne krijgen denk dat tie eeder is gekomen heb heel het weekend zitten klussen haha als me ei gisteren was dan moet tie na 24 uur bevrucht zijn denk dat dat gisteren is gebeurdt ik voelde savonds allemaal vlinders in me buik echt stojm hebben jullie dit ook wel eens gehad
ben al heel de dag beetje licht misselijk en moet niet te snel dingen doen ik denk zelf wel dat het raak is als het goed is kan ik 14 of 17 aug test doen
danielle hoor graag reactie bedankt voor alles damens
dit is me 6e ronde
hoe zit het bij jullie

Hoi,
Wil niet rot doen, maar denk niet dat je het zo vlug al kunt voelen. Dit neemt niet weg dat je best zwanger kunt zijn als je je nod gaat krijgen.Alleen duurt dat nog bijna twee weken, en kan je er nu nog heeeel weinig van zeggen.
Gun het iedereen, en jou dus ook van harte hoor, maar je kunt alleen maar weer afwachten nu.
Succes.
Gr R

als je bevrucht wordt kan je dat toch voelen dan kan je daar toch misselijk door worden ?/
danielle

hee meissie

wat spannend allemaal he!!!in de hoeveelste ronde zit je nu??weet je, als je net je eisprong hebt gehad, doet je eitje er zo wie zo 5-7 dagen over om bij je baarmoeder aan te komen...als je bevrucht bent en dus al zwanger, kun je vanaf die tijd mischien een beetje bloed verliezen, innesteling genaamd. Voor die tijd voel je normaal eigelijk helemaal niks. Ik ken een dame die meteen vanaf dag 1 voelde dat ze zwanger was maar dat is heel uitzonderlijk! normaal krijgt je gemiddelt wat symptomen nadat je eitje genesteld is. kan mischien eerder maar erg onwaarschijnlijk. Ik denk dat je mischien wat klachten hebt omdat je het heel spannend vind??of mischien toch later je eisprong hebt gehad?? hoe dan ook, ik hoop natuurlijk dat het raak voor je is en je zult helaas gewoon moeten af wachten hoe moeilijk dat ook is..

veel succes en liefs sweety

hoi daantje,

ik hoop voor je dat je zwanger bent. ik zit nu in ronde zeven en het wachten duurt soms lang.
ik had 31 juli mijn nod en ben nog niet ongi. maar wat nog niet is kan nog komen.
heel veel succes en ik duim voor je!!!!!

groetjes angela

Terug
Bovenaan