ben na huisarts gegaan

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen
Voor degene die mij vorige week hebben gevolgd(Tanja en Ester). Ik werd toch dikker kwa omvang enzo.

Gisteren heb ik dus heftige steken gehad in mijn onderbuik, net onder de navel. Ik lag gewoon krom van de pijn.
Vandaag toch maar even langs de huisarts geweest. Vorige maand was ik daar ook geweest voor de bijna zelfde klachten. Nu heeft ze dus geconstateerd dat ik mijn ovulatie voel. Waardoor ik die pijnen, steken, krampen heb. Ja ja zei ze nu moet je er tegenaan. Nou daar zat ik net op te wachten met die fijne vervelende steken, krampen. Niet dus.

Ik mijn man gebeld. Zegt die terwijl dat hij met me aan de telefoon zit tegen zijn collega ´s. Ik moet naar huis hoor om te neuken. Romantisch he????
En een lol dat die collega ´s hadden. Onderwerp van de dag. Terwijl niemand verder weet dat we bezig zijn.
Maar hij bleef toch maar op zijn werk, kon daar momenteel niet gemist worden. Dus we wachten de avond maar af.

Dan is degene die mij volgen weer op de hoogte en klussen we deze week maar wat harder.

Groetjes weegschaal.

ohoh, wat zal jij je lullig gevoeld hebben toen hij dat tegen zijn collega's zei.
Toen ik het las vond ik het eerlijk gezegd ook wel wat lachwekkend om te lezen hoor, sorry....

Ach, zo zijn mannen toch. Er gewoon een geintje van maken, maar ondertussen bedoelen ze het goed.

Overigens hing jij aan de andere kant van de lijn, niemand die je zag, zou lulliger geweest zijn als je tussen die mannen had gestaan en er wordt zo'n opmerking gemaakt.

Ik heb van meer mensen gehoord dat zij hun ovulatie voelen. Had dat zelf volgens mij ook (ongeveer 2 weken geleden en nu ben ik ongi).

Klus ze! Zeg maar dat ze goed moeten zwemmen!!

Lekkere botte hork, die vent van jou. Die van mij doet dat niet, die heeft nog een beetje fatsoen.

Sorry Miep, maar zo zijn veel mannen niet. In ieder geval niet in mijn omgeving.

Terug
Bovenaan