ben naar de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ben naar de gyn geweest vanavond. hij was erg aardig.
mijn man had al een zaadonderzoek gehad en de gyn vond de uitslag erg slecht. hij zij dat er zo (door dat slechte zaad) geen zwangerschap spontaan ontstaan!
verder vertelde ik dat ik erge menstruatie pijn heb, hij stelde voor gelijk een inwendige echo te doen. dat heeft hij gedaan, tegelijk met een inwendig onderzoek en een uitstrijkje. spannend maar het viel wel mee. je voelt er bijna niets van! dat zag er allemaal goed uit tot hij de echo ging maken. daar zag hij op dat ik erg veel slijmvlies had teveel.!!

nu moet ik terug komen zodra ik on ben geweest omdat hij dan kan zien of het slijm met de ong mee naar buiten is gekomen. hij denkt dat daar de pijn vandaan komt!! dus nog een rede waarom het moeilijker lukt.

ook hebben we (omdat ik op de goede dag van de cyclus  kwam) bloed geprikt op hormonen.
nu moet ik als ik on ben een afspraak maken verder nog een keer bloed te prikken en zo zicht in de cyclus te krijgen en om te testen op een eventuele clamidia in het verleden.

mijn man moest zijn zaad nog een keer laten testen en dan moesten we binnen twee maanden terug komen voor alle uitslagen en de gyn dacht dat hij dan kon vertellen of het spontaan zou lukken maar hij dacht zelf richting kunstmatige inseminatie. in juni weten we dus meer.

op de echo kon de gyn wel zien dat er een eitje was gesprongen aan de rechter kant. moet nu dus een beetje het idee loslaten dat ik zomaar een zwanger zou zijn!!

wat een verhaal he!! lucht wel een beetje op want mijn man is alweer naar een vergadering!!!

ik ben blij met jullie luisterende oren. ga niet naar het moeilijk zwangerworden forum want daar reageerd bijna niemand.

liefs ger
liefs gerdine

Wat een vreselijk verhaal zeg!! Pff en ik vind het erg knap hoe je het allemaal verteld...Wordt n lange zit om te wachten op de uitslagen, pff..Blijf maar lekker hier op het forum!! Wij slepen je er wel doorheen!

Veel sterkte in ieder geval..

xx

Hee Gerdine,

Wat een slecht nieuws zeg!
Jeetje...ik werd er helemaal stil van..
In je verhaal hou je je goed groot zeg...
Maar je moet vast wel een vreselijke huilbui hebben gehad...
Jullie gaan dan nog een pittige tijd tegemoet...
Ik wens je alle sterkte van de wereld en alle geluk ook!
Blijf maar lekker bij ons op het forum....hier kan je alles kwijt...
Maar wat is er nou eigenlijk zo slecht aan het zaad van je man??
Is het te weinig? Zwemmen ze te langzaam? Of dus minder vruchtbaar?
Pffff   Sterkte meid!!!
Wij zijn er voor je!

Liefs Linnepinnie

het slechte aan het zaad van mijn man is dat er bijna geen beweging in zit. dus dat is balen. toen hij baby was heeft er een balletje klem gezeten en die is verwijdert dat speelt dus ook mee. nu zei de gyn dat het sperma maar een moment opname is dat er dus nog een onderzoek gedaan moet worden om te kijken of dat echt zo slecht is, maar k denk eigenlijk van wel.
 ben blij dat k lekker hoe kan blijven,
k vindt zo gezellig bij jullie.

eneh die huilbui blijft maar weg???? komt wel als ik woensdag on ben of als ik erg moe ben.

liefs
gerdine

Nou meisie...als die huilbui komt zijn wij jouw zakdoekjes!!
Blijf maar lekker dicht bij ons in de buurt!

Liefs Linnepinnie  

Jeetje Gerdine,
Wat een verhaal. Wat ontzettend moeilijk.
Ja 2 maanden is nog wel een hele lange wacht periode.
Je moet zeker weten op dit forum blijven en net wat de andere dames
al zeiden... we helpen je en slepen je er doorheen!!!

Sterkte Meid!!!

Liefs Leah

Hoi Gerdine,

Jeetje, wat lijkt me deze uitslag een tegenvaller of niet? Wat een spannende tijd gaan jullie tegemoed. Je emoties zullen denk ik nog wel loskomen, bij mij komen ze altijd snel, maar deze uitslag geeft zo'n gote uitslag op je dromen.... Ja, het zaad van je man zou kunnen verbeteren, maar als het echt erg slecht van kwaliteit is, zal ik er niet te hard op hopen. Hoop moet je altijd blijven houden, maar het is moeilijk om met tegenvallers rekening te houden, tenminste uit mijn gevoel. Wij hebben net ook weer een tegenvaller van de gyn gehoord en ben weer helemaal van slag.

Meid, als je eens met iemand wil praten die in ongeveer hetzelfde periode zit als jij, dan kan ik je mijn msn-adres geven of mailadres.

Sterkte de komende tijd.

Liefs,

Sil

Mama van één * (13-02-2006)

Goodbye, my Angel, it's time to sleep. You will always be a part of me...

Hoi Gerdine,

Wat een verhaal zeg. Ik was er erg van onder de indruk. Ik hoop voor jou en je man dat de onderzoeken ook meteen een oplossing zijn zodat het jullie, op welke manier dan ook, toch nog gaat lukken. Het positieve is nu dat je al een beetje weet waar het aan kan liggen zodat je er iets aan kunt doen en een nieuwe weg voor jullie open komt te liggen.

Heel veelsterkte de komende tijd en houd ons op de hoogte.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan