Ben net 7 weekjes en voel (lijk nou al dik)

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Ik ben al meer op het forum geweest, maar ben een beetje dipsie, misschien dat jullie me een beetje vrolijker kunnen maken!
Ik ben net 7 weekjes zwanger en super blij hoor,Maar voel me zo dik!!!
Ik begin nu al een buikje te krijgen.
Ik ben nogal slank normaal gesproken( maat 34) en moet nou al een zwangerschapsbroek aan, mn buikje is al zo bol.
Lijk wel alsof ik al 3 maanden ben geweest echt waar!
ben er een beetje depri over.
was met de 2de pas met 9 weken een beetje dikker aan het worden.
Vind het nu zo snel gaan, zo snel een buikje.
je ziet het al gewoon.Weet zeker dat dat nog niet van het kindje kan zijn.
kan iemand mij weer een beetje gerust stellen dat het bij de derde zo snel gaat???
Sorry dat ik zo aan het zeuren ben, zullen de hormonen wel zijn.
dikke kus,
nance

Hoi !

Het is in het begin van een zwangerschap vaak hopeloos gesteld met je darmen, veel lucht en opgezet, dus grote kans dat dit het bij jou dus ook is. Had je dat bij de eerste 2 niet dan?

Veel mensen hebben hier last van, en het heeft vaak niets met het dik worden door je zwangerschap te maken, maar puur met alles wat in je lichaam gebeurt en verandert.

En verder....ach... kun je alvast weer wennen aan een dikke buik joh... moet je het zo maar bekijken, want dik worden zul je toch weer nietwaar??!!

Ik ben zelf nu 17,5 week zwanger en heb door mijn tweeling al een buik van iemand met ca. 25 weken... dus !!

Sterkte !
groetjes Marasje

Bedankt voor je reactie, je heb idd gelijk, kan ik alvast gaan wennen aan mijn buikje, maar als ik nog zo lang moet, hoop ik niet dat ik helemaal dicht gaat groeien!
maar ja, ik moet het gewoon van me afzetten en dus lekker gaan genieten van deze mooie en laatste zwangerschap!
Bij mijn tweede had ik ook wel vrij gauw een buikje, maar als ik me goed kan herrinneren kreeg ik die pas met 9 a 10 weken, dit vond ik al zo mega vroeg, vandaar!
Nou jij veel sterkte met het "uitpoepen 'of keizersnede, van je tweeling!!!!
groetjes en veel liefs,
nance

Terug
Bovenaan