Ben net ongi geworden, ben zo blij

Heee lieve Meiden,

Ben net ongi geworden, voor het eerst weer een normale goede ongi, dat houdt in dat ik dinsdag bloed kan prikken, en dat houdt waarschijnlijk in dat we een kans hebben om met ivf te beginnen. Morgen ga ik meteen m'n gyn bellen om een afspraak in te plannen. Jeetje wat ik blij zeg.

Heel veel liefs van mij

hoi

Ook al klinkt het maf op dit forum harstikke fijn.... Ik hoop dat je snel met ivf mag beginnen...
Heel veel succes gewenst in het ziekenhuis volgende week

groetjes rozemarijn

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WAT GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!
NU GAAT HET ECHT GOEDKOMEN HOOR LIEVE
MICK!!!!!
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOO BLIJ VOOR JULLIE!!!
ECHT NIET MEER NORMAAL GEWOON!

IK GA VAST OP HET DAK STAAN HOOR IK ZIE JE
ZO OK??!!

YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
VEEEEEEL LIEFS, KNUFFELS, KUSSIES VAN EEN
ZEER BLIJE INGE!
OOK VOOR B EN I!!

Heee Rozemarijn,

Ja he gek he, ieder ander wil niet ongi worden maar zwanger, ik wil precies het tegenovergestelde, ik moet eerst een goede ongi hebben en dan kunnen we kijken wat de waarden zullen zijn en als die goed zijn kunnen we op voor ivf, we zijn er zoo blij mee, na zes lange weken wachten toch nog ongi, morgen meteen afspraak maken met gyn, het zal wel even duren voordat we weer aan de beurt zijn, en dinsdag bloed prikken, het worden weer spannende dagen, ik ben meestal heel positief voor anderen, heb weer besloten om dat ook weer voor mezelf te zijn, bedankt voor je reactie.

Liefs Mick

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Inge,

Wat geweldig he, gelukkig mag ik nooit de moed opgeven natuurlijk komt het goed met ons, en gaan we straks samen  op het dak staan, moest vanmiddag nog aan je denken toen er een flinke regenbui buiten bezig was heb ik snel even een regendansje gemaakt in de tuin zo blij was ik dat eindelijk de ongi toch nog gekomen is, nu is de weg weer open voor ivf, ben er ook aan toe, en ik ben ook van plan om met acupunctuur te beginnen. Hoop dat het verder goed is met jou, en dat de tweede iui is gelukt, blijf positief ok.

heel veel liefs en knuffels van mij

Hee Mick!

Wat een goed nieuws zeg. Eindelijk na zo'n lange tijd weer eens een echte menstruatie.
Hopelijk heeft de Gynaecoloog je goed nieuws te vertellen en ..............kom je in aanmerking voor IVF!

Ik zal voor je duimen.

Groeten,

Cynthia

Terug
Bovenaan