ben net TANTE geworden.....

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ben dus net TANTE geworden (ben dat al 2x,van mijn zus,maar dit is bij het broertje van mijn vriend).
ze liep vandaag 2 weeken over tijd! we hadden wel het vermoeden dat ze vadaag ingelijd zou worden.
het is een MEISJE,NOELLE(geloof ik) 7,5 pond,om 15:27 gebooren,7 hechtingen,en met vacuumpomp.
dus niet zo fijn allemaal.
we gaan vanavond kijken...
(wel raar hoor,we zijn voorig jaar tegelijk gestopt met de pil,op 1 dag na,zei heeft  nu haar kindje en ik ben nog niet zwanger)
maar we zijn super blij voor hun en ook dat alles goed is gegaan,omdat mijn vriendins kindje voorige week is overleden naar de geboorte....

xxxtam80

Hoi Tam,

Gefeliciteerd met je tante zijn,ook na dat vreselijk nieuws van je vriendin, toch nog een wondertje geboren!!! Nou hoe is het verders met je heb al contact gehad met je vriendin!!!
Nou vindt het super van je dat je het haar zo gunt, terwijl jij nog zelf bezig bent!!!
Nou maar hopen dat deze ronde jij een keertje aan de beurt bent!!!
Het is je gegund!!!

Liefs Sandy

proficiat, gelukkig toch nog een beetje goed nieuws na die vervelende gebeurtenis. Groetjes Thessa

Gefeliciteerd met je nichtje!  Een kadootje na zo'n rottijd. Hoe is het met je vriendin?
Goed van je dat je zo blij voor hun bent! Zou ik ook zijn maar toch..
Helemaal omdat jullie gelijktijdig zijn gestopt. Maar ik hoop dat ook jij snel een
positieve test mag hebben.
Liefs melanie

Terug
Bovenaan