Ben net zwanger en nou al zere borsten..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, dit is mijn tweede zwangerschap maar bij de eerste
is het vorig jaar oktober mis gegaan. Met een paar weken. En nu
ben ik zes weken zwanger en net als de eerste keer zitten mijn broeken niet lekker meer! Maar niemand weet het nog om dat de schrik er toch nog in zit van de eerste keer. Alleen ik heb ontzettend last van mijn borsten...Ze groeien en zijn al wat harder en er lopen blauwe aders over heen. Gebruik al zalf er voor. En moe ben ik gewoon lusteloos er komt niks uit alleen maar op de bank liggen.Kun je hier iets tegen doen??? Met vriendelijke groeten

hoi hoi

ik weet ook niet of je er wat tegen kunt doen,
het hoort er geloof ik gewoon bij!!!!

ik hoop voor je dat alles goed mag gaan,
nadat je een MK hebt gehad,
is dat natuurlijk extra spannend!!!!

xxxtam80

Dat klinkt als echt goed zwanger. Proficiat! Helaas is er niet veel tegen die kwaaltjes te doen. Genoeg rust nemen helpt. Goed naar je lichaam luisteren ook. Niet te lang doorgaan.
Je kunt ook multi-vitaminen voor zwangeren nemen. Dat pept je energie ietsjes op.
Groetjes V.

Ik heb precies het zelfde, ik merkte juist aan mijn gevoelige borsten dat ik zwanger was/ben.

Ook mijn broeken krijg ik niet meer dicht, terwijl ik nog maar een paar weekjes zwanger ben.

Hoort erbij, denk ik dan maar.

Wat ik zelf wel lekker vind, is de zwitsal borsten creme, het haalt de pijn/gevoeligheid niet weg, maar het is allemaal wat ontspannender. Hier heb ik ook buikcreme van gekregen, tegen striemen, en soepelere huid.

Nens

Terug
Bovenaan