Ben niet blij en ook nog niet ongi.

hoi allemaal,

Hoe is het ermee? Met mij niet zo lekker, voel me echt klote.
Gisteren kwam mijn zus met het feit dat ze zwanger is van haar tweede kind. Ze dacht dat het mij wel zou opvrolijken, grrrr  hoe kan ze dat nou denken.  
Ze vertelde dit gewoon op de dag dat ik ongesteld moest worden, jeetje wat voelde ik me in de grond getrapt, ik zou eigenlijk blij voor haar moeten wezen maar dat kan ik nu echt niet. Ik vind het echt heel erg maar ik kan er op dit moment niets aan doen. Ik zit ook steeds te huilen.  Met als gevolg dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben, het zal me toch niet gebeuren dat ik tegelijk met haar zwanger ben en uitgerekend ?!?!?!?!?   Daar moet ik nu echt niet aan denken hoor !!!!!
Zou natuurlijk wel blij zijn maar .....aan de andere kant .....

Vraag ik me steeds af waarom? Het zou beter zijn voor hun situatie dat ze niet een tweede krijgen omdat ze financieel niet zo sterk staan en  ze hebben twee huizen met een dure hypotheek. Het oude huis van hun staat al  ruim ander half jaar te koop.

Hoor mij nou eens klagen, sorry maar ik moest het even kwijt !!
Bedankt voor jullie luisterend oor  

Liefs Belinda

Hoi hoi

Wees wat je reactie betreft niet getreurt ik herken het wel heb er ook van die dagen tussen zitten. Gewoon toe laten tegen houden gaat toch niet

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan