Ben niet fit..

Sinds ik zwanger ben (ook de vorige keren) heb ik last van snel irriterend neusslijmvlies.. Nies de hele dag door en 's nachts in bed raakt de hele boel dicht. Ik mag af en toe neusspray met xylometazoline gebruiken, de kindervariant. Gisteren een dagje op de gezinnenbeurs geweest, waar ik me werkelijk een slag in de rondte heb geniest en erg last had van jeuk aan mijn neus. Eenmaal thuis was de jeuk zo erg dat ik een bloedneus kreeg en ben ik langs de drogist en apotheek geweest of er iets was tegen de jeuk, wat ik kon nemen.. (gebruik normaal oogdruppels en neusspray tegen jeuk en allergie) Maar zij mochten me door mijn zwangerschap niets voorschrijven. Dus gebeld met de HA post en daar kreeg ik een recept, inderdaad na een uurtje was de jeuk weg. Heb vannacht heel slecht geslapen, mijn hele hoofd zit vol, keelpijn door het vele niezen, blech!! Volgens mij heb ik toch een griepje. En dat heb ik NOOIT!!

Moet vanmiddag nog taarten gaan bakken, want mijn zoon is morgen jarig... Hmm, eerst maar even een tukkie op de bank!

Liefs Ro
14w+1d

nou meid dat klinkt idd allemaal niet lekker.

Dat van verkouden zijn ken ik helaas wel ja als zwangerschaps kwaaltje. Alleen bij mij komt het tussen mijn neus en keel in dus niet mijn neus in.

Hierdoor moet ik vaak overgeven. Wakkert de misselijkheid ook aan..

Iig veel beterschap ik hoop dat je snel beter bent en veel plezier morgen voor de verjaardag van je zoon! En als ik morgen niet op het fora zit (kleine kans) GELICITEERD. Hoe oud werdt hij ook alweer?

Lekker slapen... zucht zou ik ook wel willen, maar wacht op een parketje dus dan maar ff niet slapen smiddags... kan alleen haast niet mijn ogen open houden.. En hij is nog niet eens geweest!

hoi hoi,
Wist niet dat verkouden zijn, ook een zwangerschapskwaal is !!
Ik ben al een hele week thuis geweest van m'n werk, omdat ik verkouden ben, keelpijn, hoofdpijn en last heb van m'n holtes bij m'n oor. Oftewel alles heeft last van die verkoudheid, ben al 2x per dag aan het stomen en gebruik zoutoplossing voor baby's, maar het gaat allemaal niet van harte. Na een week heb ik nu nog last van hoofdpijn en de holtes bij me oor. Ben vandaag wel even naar buiten geweest, maar of dat nu zo'n succes was.
Moet zeggen dat ik er elk jaar wel mee komt te zitten (werk ook met kinderen), maar nooit zo lang !!!!! Heb gelukkig geen koorts gehad en twijfel of ik ook wel moet gaan werken maandag omdat ik nog zo vatbaar ben en er natuurlijk wel een lekkere (mexicaanse) griep op de loer ligt ??!?!?!
Twijfel daarom ook ontzettend of me moet inenten ??

Nou beterschap en een fijne verjaardag alvast Ro van je zoontje.

Liefs Dicky
13w+2d

daar heb ik gelukkig geen last van
maar ik wens je wel beterschap meid
ziek zijn is nooit leuk
zeker niet als je eigenlijk juist blij wilt zijn met wat je in je buik met je mee draagt

Terug
Bovenaan