Ben niet mezelf! Help!!!!

Hallo lieve meiden!

Eindelijk een forum voor Juli 2010!

Kan ik me verhaal kwijt bij de meiden die net zover zijn als ik.

FF me ei kwijt:

Ben zo enorm verdrietig dat ik mezelf niet ben en dat ik gewoon weg af en toe niet blij ben met de zwangerschap omdat er zoveel veranderd.
Herken mezelf soms niet, ben overal prikkelbaarder voor, sneller de griep-of keelpijn en verkouden.
Snel moe en moet alles een stapje zachter doen.
Op mijn werk kan ik ook al niet normaal me werk doen sta als boventallig en heb ondertussen ook al een evaluatie gekregen van mijn collega's. blabla bla jullie zullen wel denken wat een verhaal allemaal!
Hoe gaan jullie met de hormonen om en zijn jullie ook snel niet lekker of moe?

Hoor graag wat tips van jullie!

Liefs Moniesje

hoi,
ik heb ook vandaag zitten janken.
waarom wilde ik dit.geen bal aan. sorry hoor niet dat ik niet blij ben komt gewoon door me hormonen.
slaap slecht,last van bekken die opeens berg afwaarts gaan.
ik moet denk al gaan afbouwen met me werk.morgen ga ik naar me andere fysio en die gaat het bekijken.vreest het ergste.ik ben dol op me werk.
wilde ik me huisje beetje doen,maar heb geen puf,als ik wat ga doen krijg ik pijn in me rug.is me man later van zijn werk,word ik al pissig.
me omgeving vertel ik gewoon dat ik snel geïrriteerd ben ook op me werk heb ik dat gezegd.
kom me man nog thuis met een lekkere verhaal dat zijn collega zwanger is,maar 20 weken echo was niet goed.ze kunnen het niet verder zien op de echo het is schijnbaar afwachten hoe erg het is.open ruggetje en schijnbaar waterhoofdje.
lijkt wel of niet anders hoor om je heen.moet nog even geduld hebben voor me echo.nog 4,5 week.
nou ik ga maar eens me bedje weer in.
goed voor me hormonen hahaha.
joh er komt een periode dat je geweldig gaat voelen.
gr marjan

Tja, je hor(ror)monen kunnen een loopje met je nemen hoor. Heel vervelend.

Zelf ben ik er ondertussen een beetje aan gewend. Het is ons 3e kindje, dus heb al wat ervaring, hahahaha. Ben wel sneller geïrriteerd en heb minder geduld. Voor de rest valt 't wel mee. Behalve BI heb ik geen kwaaltjes, dus dan is het goed te doen.

Succes er sterkte!

So nou ik werd vandaag weer gek van mezelf!

Op mn werk zijn ze gelukkig heel begripvol, al heb ik ook collega's met een beperking en die zeggen het wel te snappen maar ondertussenvinden ze het toch lastig als zij extra werk moeten doen...
Maar ik mag echt niet klagen zoveel als ze helpen en me de dingen laten doen die ik nog wel kan.
Maar ja ik mis het werken met de diertjes... het huishouden is een ramp, mn man heeft op het moment veel overwerk dus die kan ook weinig extra doen en die duizeligheid wil maar niet weg!
Dus ja het liefst zou ik even lekker gaan zitten janken... zo nu en dan is het ook niet tegen te houden.. vandaag dus ook weer zo'n baaldag...

Ahhhh... heerlijk ff klagen... sorry moest er even uit ;) Wie nog meer?

Hoi, was even aan het kijken, ik zit op het juni-forum en ik herken het zoooo van de eerste 3 maanden. Ik voelde me totaal mezelf niet, weer terug naar de puberteit. Irritaties ging op zich nog wel maar ik voelde me zo vlak en bij vlagen dan weer heel emotioneel of depri. Ik kon ook niet genieten. En ineens na 12 weken begon ik me langzaam beter te voelen en nu met 18 is het top. Nou ja ineens, HCG bouwt af en dat hielp bij mij. Ik hoop dat jullie je ook snel weer beter en meer jezelf gaan voelen. Ik ben nog wel wat sneller moe maar dat kan me niets schelen, ben emotioneel weer de oude. En het forum is perfect om je gevoelens even te delen.. ;-) succes!

hoi meiden,
leuk he al die hormonen....
ik heb ook even moeten vechten,maar sinds het weekend ben ik halve dagen gaan werken.
in de rustige uren.ik werk van 11 tot 15 uur of van 15uur tot 19 uur.begin moest ik even slikken toen ik hoorde dat ik moet afbouwen,maar nu het heb gewerkt valt er stuk last van me schouders af.
bi is terug,maar ben morgen 17 weken.verder dan de vorige keer.ik was zo bang.maar nu deze tijd indeling heb gekregen kreeg zelfs weer positief gevoel.zo kan ik het misschien wel even vol blijven houden.
gaat nu geen dag voorbij dat ik die bekken voel.
maar mag de pret niet drukken,groei lekker door.ergste periode heb ik nu gehad hoop ik.
kom ieder geval niet vermoeid van me werk meer thuis.
gauw de deur nu uit,op naar de schoolbanken vandaag.ook nog even cursus in je schoenen geschoven.
gr marjan

Terug
Bovenaan