ben nieuw en kan niet slapen!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden, (ken jullie nog niet zo goed maar zie aan de  berichtjes dat jullie elkaar echt steunen en dat is nou net wat ik nodig heb!)
Ben sinds vorig jaar december gestopt met de pil en wil echt keiiiiiiiiiiiiii graag zwanger worden. Had gisteren (donderdag)  ongie moeten worden maar helemaal blij dat het niet zo is natuurlijk maar nou heb ik een test gedaan en die is negatief??
Ik word altijd op donderdag ongie dus ik snap er nix van, ben ik er nou zo mee bezig dat mijn menstruatie daarom uitblijft of komt t weleens voor dat n test niet gelijk aangeeft dat je zwanger bent?? Weet dat ik pas drie maanden bezig ben maar word  nu al gek van het wachten, kan zelfs niet slapen nu!

Liefs Fem  

Hoi Fem,
Lastig mee om te gaan, hé die spanning.
Als ik er veel mee bezig ben loopt mijn cyclus ook uit. Dat was ook zo toen ik nog niet zwanger wilde worden(gebruikte geen pil). Ik had woensdag ongi moeten worden maar er is nog niks. Ik heb wel hoofdpijn gehad en dat heb ik altijd voor ik ongi moet worden, maar verder voel ik niks. Alleen hele vieze afscheiding, sorry!
We wachten weer af, maar het wordt wel steeds spannender.
Het kan dat een test pas na een paar dagen positief is. Zolang je dus nog niet ongi ben moet je maar hoop blijven houden!
Doei, Miek

Hoi Miekie,

Bedankt voor je aanmoediging, ben nu nog steeds niet ongie maar ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ga denk ik zondagochtend pas weer een test doen als ik t dan nog niet ben. (en als ik t zolang kan uithouden!)
Hoe gaat het met jouw?

Groetjes Femke

Hoi Femke,

Toen ik nog geen pil slikte merkte ik vaak dat mijn ongesteldheid in stressperiodes wat onregelmatiger werd. Ik kan me voorstellen dat dat na het stoppen met de pil net zo kan zijn. Probeer dus niet te gefocussed te zijn op je lijf, laat het gewoon lopen zoals de natuur het wil!

Succes!

Hoi ladies,
Zelf heb ik mijn NOD 6 maart maar dat is een schatting omdat ook ik gestopt ben met de pil. (sinds 2 februari) Vandaag heb ik stom stom stom stom een test gedaan, weer 7 euro weggegooid! Het is een ramp al dat wachten maar moet proberen nog zeker een dag of 5 geduld te hebben, arch!! Ondertussen zal ik veel op dit forum aanwezig zijn en dromen...pfff.
Sterkte allemaal met wachten en veel succes!
groetjes Irene.

Hoi Femke,
Hoe is 'tie? Nog niet ongi? Moeilijk om zolang te wachten hè!
Hier nog geen nieuws. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Hoe langer het uitblijft hoe meer ik ga hopen. Terwijl de teleurstelling alleen maar groter wordt als ik ongi ga worden.
Ik had vanmorgen een soort menstruatiekrampen. Heel de dag ben ik er weer mee bezig, struin internet af enzo. Heel verslavend trouwens, dit forum.
Als ik vanavond niet ongesteld wordt, gaan we morgenochtend testen. Ik wordt nl. altijd 's avonds ongesteld.
M'n broertje logeert op dit moment bij me, dus ik moet ook oppassen wat ik zeg tegen mijn man. Gelukkig bestaat er een forum.....
Laat wat van je horen als je nieuws hebt!
Liefs, Miek

Terug
Bovenaan