Ben nieuw hier en dch dat ik zwanger was?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Heb net het verhaal van Caro gelezen.
Nu zal ik het eens even mijn raadsel vertellen.
Ik ben Karin en ben 29 jaar.Ben ruim 1 jaar bezig om zwanger te worden.Nu was ronde 14.Tot nu toe gelukt dacht ik.Zal even mijn verhaal van voor af aan beginnen.
Mijn cyclus is 27-28 dagen,altijd zo gehad.In oktober 2005 voor het eerst naar de huisarst geweest.En meteen doorverwezen naar het ziekenhuis.In november/decemder 2005 een cyclus analyse gehad en bij mijn vriend 2x een sperma teste gedaan.Uitslag was dat ze tot nu toe bij beide niks hadden kunnen vinden.Nu ou ik vorige week een HSG (baarmoederfoto) krijgen.Tussen dag 6 en 10.Maar nu moest ik 20 februari ongi worden en er kwam maar niks.Dus op dag 30 maar eens een zwangerschapstest gedaan.Deze was positief dus zwanger.Een paar   dagen later nog eens getest en ja nog steeds was het zo.Nu was afgelopen donderdag de vrouw van moeders voor moeders bij mij en die deed ook nog eens een test en die was ook positief.Sinds gister kreeg ik bloed verlies,mijn ongi op dag 44 voor het eerst in mijn leven.Dus heb ik het ziekenhuis gebeld en daar ben ik vanmorgen geweest.Had de testen maar meegenomen,Deze waren van predictor,clearblue digitaal en een kruidvat test.Nu hadden ze via een inwendige echo gekeken en konden niks zien.Maar ze konden die positieve testen ook nog niet verklaren.Ik moest echt wel wat tranen laten.Dit was echt schrikken.Gelukkig was mijn vriend in de buurt.Hij werkt in het umc st radboud in nijmegen.Ze hadden meteen een bleodtest gedaan ,vanwege het HCG-hormoon.Morgen krijg ik de uitslag.Ik hoop dat ze niet goed hebben gekeken,of dat ze in iedergeval een verklaring hebben hiervoor.Mijn ouders en schoonouders had ik al verteld dat ik zwanger was/ben.Die 24 uur,lijkt nu wel een week te duren.
Zaterdag avond ga ik op wintersport,heb nu niet meer zo'n zin meer.

Ik hou jullie op de hoogte.Tot morgen!

Groetjes Karin

Ach meid dat is balen zeg!
En als die testen dan positief aan hebben gegeven dan moet er toch wel iets in je lichaam zitten of hebben gezeten?
Weet je al wat ze gaan doen als de hcg-test nog steeds positief is? Is er dan nog hoop?
Heel veel succes ermee! Sterkte.
En als je meer weet laat je het dan even horen?
Groetjes Lillian

Ps En laat je vakantie er niet door verpesten he. Als het niet goed zit is het natuurlijk zwaar kloten maar een beetje afleiding is dan juist erg fijn.

Hoi lilian

Ik laat het je morgen weten.De vakantie komt goed als ik maar weet hoe of wat.Wel of niet zwanger.Niet dat ze zeggen we weten het niet en wacht maar even af.

Groetjes Karin

hoi karin,

het is toch nog veel te vroegom al iets duidelijk te zien op een echo????
met 6 weken kunnen ze het vaak nog niet altijd met zekerheid zeggen dacht ik?

idd de bloedproef is het enige dat je dan af moet w88 wel jammer dat ze je zo in onzekerheid laten, misschien kun je een gyn bellen omhet eens zeker te vragen maar ik d8 dat een echo zo vroeg niet altijd duidelijk is hoor!

ik heb met 7 weken een echo gehad en was ook niet goe dte zien, 2 weken later (na 2 weken erge stress) bleek dat het allemaal prima was!!!

heel veel sterkte

brenda

Volgens mij moet er met 6 weken wel iets te zien zijn toch??

In ieder geval heb ik ook een aantal echo's gehad.

1 met 5 weken en 4 dagen en daar zag je wel een zwangerschapsring. daarna nog 2 echo's maar was het nog steeds hetzelfde,was helaas niet goed,maar je zag wel wat.
Je zag iig dat ik wel zwanger was.
Een vruchtje dat konden ze niet zien.

Maar ik hoop dat je toch nog goed nieuws krijgt!!
Succes,

liefs jacq

Kan inderdaad goed hoor dat er op de echo nog niks te zien was. Je weet nooit precies wanneer je je eisprong hebt gehad en dan nog kan de bevruchting 2 tot 3 dagen later hebben plaatsgevonden. Bovendien is niet bij iedereen met 6 weken zwangerschap duidelijk te zien. Ik zou zeggen, hou nog even hoop. En als er dan niks meer zit, dan ben je toch echt even zwanger geweest, want anders geven die thuistests echt niks aan. Dan weet je in ieder geval dat je zwanger kunt worden. Veel zwangerschappen worden in een vroeg stadium door de natuur afgebroken en vaak voor een verlate menstruatie aangezien.
Sterkte, Ivy

Terug
Bovenaan