ben nieuw hier en zoek leuke meiden om mee te kletsen en zwanger te worden ;-) (NOD +/- 26/7)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik had me hier al eens eerder aangemeld, maar heb er al lang niet meer op gekeken. Nu weer vernieuwd lid! We gaan voor kindje nummer 2 en zitten nu te wachten op RD (ongeveer 26 juli). Het is de tweede ronde. Vorige keer cyclus van 31 dagen. Ik ben dus heel benieuwd.
Zitten jullie in dezelfde periode??

Groetjes Elinnepin

ja, ik ben sinds maart gestopt met de pil. Wel onregelmatig ongesteld. eerste maand  31 dagen, tweede 26, derde 32. Is wel vervelend want er zijn al wat testen in de prullenbak beland. Nu NOD ongeveer vanaf 26 juli. Weer spannend dus. Maar goed, we wachten maar weer geduldig af. Het is ook voor de eerste keer dat ik zwanger wil worden dus ik weet ook niet hoe en wat ik moet voelen.

Hoi,

Ik ben ook in maart gestopt met de pil. Nu heb ik een heel onregelmatige cyclus. Ben na het stoppen van de pil 1x ongi geworden en wacht nu al acht en halve week op de tweede keer. Vandaag naar HA geweest en verwijzing naar gyn. gekregen. Kijken wat dat uithaalt.

Groetjes Taat

Hey hallo,

Mijn NOD is als het goed is 26 juli, dus we zitten aardig gelijk met elkaar.
Het is nu mijn derde ronde voor eerste kindje, en de afgelopen
2 keer had ik netjes een cycles van 29 dagen.
En heb volgens mij een late eisprong elke keer, want die voel ik
heel erg goed (de afgelopen dagen).En volgende week donderdag NOD
dus er zitten geen 14 dagen tussen, neem aan dat dat ook mogelijk is........
Voelen jullie ook je eisprong??

Groetjesss

Volgens mij heb ik m de laatste keer wel gevoeld. Twee dagen dat ik een aantal keren heel erg kramp had in mijn buik. Maar ik weet niet of dat mijn ei was omdat ik zo onregelmatig ben, das een beetje lastig vast te stellen.

Greetz Taat

Bedankt voor jullie reacties . Ik ben sinds mei weer gestopt. Ben nu twee ongesteld geweest en de derde keer komt er nu dus aan.
De vorige keer was het bij de derde keer raak, dus wie weet. Maar denk dat het nu wat langer gaat duren.

Ik voel mijn eisprong absoluut niet ook nooit gedaan.. Dus als ik wat zou willen weten dan zou ik testen moeten gaan halen.

Terug
Bovenaan