ben nieuw hier...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal...

Na heel wat maanden alleen maar berichtjes lezen, heb ik me toch maar aangemeld om ook te kunnen reageren op dit forum.

Ben 23 jaar en mijn mannetje en ik proberen al een maand of 4 zwanger te raken. Tot nu toe HELAAS zonder resultaat. Mijn NOD is 27 april.

Ik herken wel veel van de verhalen die ik hier lees. Vooral die berichtjes  dat het lijkt alsof iedereen in je omgeving ineens maar zwanger wordt. Ik kan gelukkig wel altijd blij zijn voor diegene, maar als je dan weer alleen thuis bent valt het niet altijd mee. Ik voel me dan zo leeg. Op zulke momenten worden er heel wat traantjes weggepinkt. Gelukkig heb ik een schat van een man die er voor me is. Hij is erg optimistisch en is er vast van overtuigd dat ook wij binnenkort een kindje krijgen. (ik hoop van harte dat hij gelijk heeft)

Tot die tijd neem ik hier maar even een kijkje om te zien hoe mijn 'lotgenoten' het maken, ze een hart onder de riem te steken en om alles eens even van me af te schrijven. (soort van bezigheidstherapie...)

Groetjes van Bloempje

Ha Bloempje,

Welkom hier op het gezellige forum. We hebben inderdaad allemaal dezelfde droom, en proberen elkaar zo goed mogelijk te steunen.
Ik hoop dat jij je steun hier ook kan vinden.
Zelf zit in in ronde 3. Vandaag is mijn NOD, maar nog niets gezien van de ronde duivels. Afwachten dus.

Groetjes J

Ha Bloempje,

Welkom op dit forum!
Ik hoop dat je hier natuurlijk maar kort hoeft te schrijven en snel doorkunt naar een zwangerschap forum!
Sucses,
Groetjes Anne

welkom!!

ik ben hier  ook nieuw sinds een paar dagen!!!

succes met zwanger worden!!

marjan

Hallo,
Gezellig dat je er bent ik ben ook 23 jaar en probeer zit nu in mijn 2e ronde in de klusperiode, ik vind het hier ook erg gezellig je kan er bijna met niemand over praten en hier kan je je ei kwijt....................

Groetjes en succes met zwanger worden

Terug
Bovenaan