ben nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben nieuw hier en vind het leuk om alles te lezen en ook wel fijn om op sommige vragen een antwoord te krijgen.Ik ben 31  al mama van een dochterje van 21 maanden.En hebben er voor gekozen voor een 2e te gaan!Ben nog maar 1 maand gestopt met de pil dussss spannend allemaal.Bij 1e keer binnen 4 maanden zwanger naar 10 jaar pil gebruik maar is helaas na 5 weken in een miskraam fout gegaan.Na 5 maanden weer zwanger van ons huidige dochtertje.En nu weer aan het klussen voor een 2e.Ik zit in de 1e ronde en NOD is 25 november dus spannend.groetjes

hey mam31,

en, weet je al meer? gisteren was je NOD las ik... spannend!
ik zit ook in de eerste ronde voor een tweede. ben ook nog net 31 jaar, word volgende week 32. wij hebben al een zoontje van ruim 12 maanden. het duurde 12 rondes voor ik zwanger was van hem, hopelijk gaat 't nu sneller...!
mijn Nod is ergens tussen vandaag en zaterdag (29), dus ga er maar vanuit dat 't zaterdag is. een zwangerschap zou het mooitse (vroege) verjaardagscadeau zijn!
vind het enorm spannend, weer net zo als bij de eerste!   ik had niet verwacht dat ik er bij de tweede weer  zo mee bezig zou zijn...

jij ook veel succes!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

hey leuk dat je reageerde op mijn verhaaltje.Nou ja ik heb mezelf nog niet in het lijstje aangemeld dat ik ongesteld ben maar zal er wel aan zitten te komen.Ben pas in de 1e ronde dus kan 1e keer wat langer duren voor ik ongesteld word.Was 1e keer ook zo toen ik zwanger raakte van mijn dochtertje.Maar had eigenlijk wel het gevoel dat hetraak was eerlijk gezegd.Paar dagen misselijk,zere tepels je kent dat wel.Maar al paar dagen last van hoofdpijn en beetje chagerijnig dus zit er aan te komen.Heb vanmorgen nog een test gedaan voor alle zekerheid maar nee.Dus zal niet lang meer duren.Dus nog ff afwachten

groetjes mam31

Terug
Bovenaan