ben nieuw hier

hoi allemaal,

Ik ben al een paar weekjes alle verhalen aan het volgen op dit forum en op het andere zwangerforum en wilde nu toch ook maar eens een berichtje plaatsen.
Ýk weet niet of ik hier helemaal goed zit maar voel me op het andere forum ook niet helemaal thuis.
Zal me eerst eens voorstellen. Ik ben 31 jaar en we zijn bezig met zwanger te worden voor een 2e kindje. We zijn daar nu inmiddels alweer ongeveer een jaartje mee bezig. De laatste tijd heb ik het er best moeilijk mee dat het weer niet gelukt is, vooral omdat iedereen om me heen zwanger zijn of worden (sommige al met 3 maanden klussen) en soms ben ik gewoon bang dat dit weer zo lang zal gaan duren als met de 1e en/of dat het helemaal niet meer zal gaan lukken.
We zijn met de 1e namelijk 3 jaar bezig geweest en heb daar een mislukte icsi poging voor gehad en bleek daarna, toen we aan het wachten waren voor de 2e icsi poging, spontaan zwanger te zijn en gelukkig hebben we toen een mooie zoon gekregen, die in juli alweer 2 jaar wordt.
Ik weet dat ik niet mag klagen want ik heb er gelukkig eentje en weet dat sommige van jullie nog helemaal niets hebben maar toch...... ik wil ook weer zo graag en gun onze zoon zo graag een broertje of zusje.
Nu is het toch allemaal weer een beetje een geklaag geworden maar ben toch blij dat ik het even van me af heb kunnen schrijven.
Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen met alles en hou de moed erin!!!!

groeten,

Nikita

Hoi,
Welkom hier! Jouw verhaal is wel heel bijzonder en voor veel van ons denk ook wel het bewijs dat we vooral niet op moeten geven omdat alles kan! Ik hoop dat je deze keer geen 3 jaar hoeft te wachten en dat ook icsi jullie bespaart blijft! Heel veel succes met alles de komende tijd! groetjes Noortje

hoi welkom, daar ben ik het mee eens.
Wij zijn nu 2,5 jaar bezig en denken soms gat het nog ooit gebeuren. Ja dus, maar bij een tweede kindje is het ook moeilijk lijkt mij.
Succes en je bent nog jong.liefs ilona

hoi,

Het is inderdaad een bijzonder verhaal van ons maar zoals je kan zien inderdaad mag je de moed nooit opgeven. Wij hadden toen te horen gekregen dat het bij ons niet helemaal onmogelijk zou zijn maar dat het maar een hele kleine kans was en dat het dan heeeeel lang zou gaan duren en toen de gyn hoorde dat ik zwanger was konden ze dat eigenlijk ook niet geloven maar het was toch zo!!
Ik hoop inderdaad dat het nu dus ook weer spontaan zal gaan maar dat is afwachten, we willen in ieder geval nu nog niet naar de gyn.
Ik wil iedereen gewoon heel veel sterkte wensen en inderdaad hou de moed erin.... wonderen zijn de wereld nog niet uit..............
wij gaan toch ook hopen op een 2e wondertje................

groeten,

nikita

Terug
Bovenaan