Ben nieuw hier!

Hallo allemaal,

Ik ben dus nieuw op dit forum en zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen.

Ik ben Yvette, 28 jaar en zwanger van ons 2e wondertje! Vandaag precies 36 weken.
Gaat nu toch echt opschieten.

Groetjes Yvette

Hoi Yvette!
Dat is toevallig! Ik ben vandaag ook precies 36 weken zwanger! Maar dan van ons 3de wondertje.
Ik ben Suus en ben 36 jaar.

Hoe gaat het met jou? Ook al 'last' van de laatste loodjes? Of verloopt alles nog soepeltjes?

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Wat een snelle reactie...leuk!
Alles goed hier. Het gaat hier nog wel aardig soepel eigenlijk. Alles gaat wel op een wat lager tempo, en na een rondje huis stofzuigen ben ik wel een beetje moe. Heb wel last van schoonmaakkriebels, maar die had ik ook bij m'n vorige zwangerschap haha.
Bij jou ook alles goed? Ook nog soepeltjes?

Groetjes Yvette

Hi Yvet,

Ik ben 30 en wij verwachten ons tweede wonder. Heb een zoon en ben nu in verwachting van een meisje. Ben nu 39 wk zwanger en dus 3 febr uitgerekend.

gr. Robin

Hoi Yvet,

Ik ben Anouska, 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje, nu 37 weken + 6. Er zijn wel 2 kindjes uit de eerdere relatie van mijn vriend, maar die vinden het ook helemaal super en spannend.

Groetjes Anouska

hoi Yvet,

Leuk dat je gezellig met ons wilt meekletsen!
Ik ben Mirjam, ben 26 jaar en zwanger van ons 2de kindje.
Ben nu 36 weken en 4 dagen zwanger.
Weet nu al dat ik over 2 weken ons kindje in mijn armen zal hebben, omdat ik zo ie zo 2 weken eerder word ingeleid, of een geplande keizersnee krijg.
Wat heerlijk dat je je zo goed voelt zeg!! Dat is dubbel genieten!

Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan