ben nieuw hier

hoi meiden,

ook ik ben uitgerekend in april...de 13e! Ik ben zwanger van de 3e, was niet helemaal gepland, maar we zijn er nu waanzinnig blij mee! Ik heb al een dochtertje en een zoontje....
Ben benieuwd of het hier gezellig is!
Groetjes,
3ekindje

Welkom!!
Hier lag een derde ook niet helemaal in de planning maar wel waanzinnig welkom. Ik heb zelf ook een dochter en een zoon. Er gebeurd hier nog weinig, we zitten natuurlijk allemaal nog in de eerste maanden. Ik denk dat als we eenmaal wat verder in de zwangerschap zitten dat het dan wat drukker wordt.
Groet

hoi dames,

welkom.
ik ben zwanger van de 2e.
nu 14 weken en ben 7 april uitgerekend.
mijn dochter is afgelopen donderdag 2 jaar geworden dus er zit 2,5 jaar tussen straks.

Hoi,

jammer dat het hier nog niet zo druk is! Nou ja, komt vanzelf wel...
Mijn kinderen zijn 5 en 2,5 jaar nu, dus op zich een mooi leeftijdsverschil. Ben eigenlijk best op een bizarre manier zwanger geworden: 1x onveilig gedaan ( normaal altijd condoom), volgende ochtend morning afterpil geslikt ( binnen de 12 uur!!!!), toch zwanger!!!!!! De verloskundige had dit nog nooit eerder meegemaakt..
We moesten echt onwijs wennen aan dit 'wondertje', maar nu voelt het zo ontzettend goed joh! Het is echt ons 'kleine wondertje'!

Groetjes.......

Hoi!

Welkom hier! Ben zelf zwanger van de 2e, heb al een dochter van 6,5. Deze spruit was echt gepland maar liet lang op zich wachten. Ook hier overheerst blijdschap!!! Al blijft het spannend zelfs in de 16e week (hiervoor een miskraam)! Ben op 2 april uitgerekend.
Zo langzaam aan wordt het hier wat drukker en wordt er meer gekletst, dus die gezelligheid komt er wel!

Greetz Esz

Terug
Bovenaan