ben nieuw hier!! :-)

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik ben nieuw hier op de zwanger worden forum,zat eerst bij de forum voor de mei mama's maar helaas is het met 10 weken zwangerschap fout gegaan,nu willen we weer opnieuw zwanger worden.

Ik heb al 1 dochter van 3 jaar.

Hai meid,

Welkom bij de club! Helaas onder zeer verdrietige omstandigheden :-( Gaat het wel een beetje met je/jullie?

Gewoon hier lekker alles van je afschrijven hoor! (doen wij ook) Hopelijk ben ben je gauw weer in verwachting en heb je een gezonde zwangerschap!

Het beste! Liefs Lynn

Hoi Lynn,

Dank je wel,ja het gaat wel hoor is even moeilijk geweest ik moet ook nog steeds bloed laten prikken om te kijken dan mijn HCG daalt en als dat helemaal aan de 0% is krijg ik weer groen licht van het ziekenhuis en mag ik weer zwanger raken.

Gr

Welkom!!
Wat ontzettend Jammer!! Moeilijk lijkt me ook! Hier kun je alles met ons delen, leuke of minder leuke dingen gewoon spuien!!-:)

Gr. Mascha

Welkom! De dames hier zijn erg lief! Als moet iets kwijt of je wil gewoon even kletsen zijn we er alemaal hier voor je. Het is moeilijk weer te beginnen na een miskraam. Ik en veel van de dames hier hebben hetzelfde meegemaakt. Als je ons nodig hebben hoef je alleen aan de trekken! Ik wens je heel veel sterkte toe.
Liefs, brittany

Goedemorgen en welkom, jammer dat je op deze manier hier terecht moet komen. Hopelijk zijn de bloedwaarden gauw "normaal" zodat jullie weer kunnen starten.
Ik ga als alles goed gaat gauw weg uit dit forum, want ik zou nu in de vijfde week zwangerschap moeten zitten!
Groetjes Tamara

Welkom! Wat moeilijk zeg dat je vorige zwangerschap mis is gegaan! Hoop dat je snel groen licht krijgt en een gezonde zwangerschap tegemoet gaat........

Welkom terug..

Echt verschrikkelijk dat het niet mocht blijven zitten.
hopen dat je snel een gezonde zwangerschap tegemoed gaat!

Good Luck!

Liefs

Terug
Bovenaan