ben nieuw hier : )

Hallo allemaal,

bij ons is een wondertje gebeurd...haha.
Na 6 jaar proberen, hadden we besloten te stoppen, hoe erg ook, je moet verstandig zijn, aangezien ik 42 jaar ben (oud he)dus in het nieuwe jaar zou ik de pil gaan slikken, maar de menstruatie bleef uit, dus een test. oef... positief, snel naar de h.a gereden, nog een test, ook positief, ik was helemaal in shock, had me erbij neergelegd, snappen jullie? ben nog van streek en vind het best eng, ben rond de 7 weken nu.maar het komt wel goed hoor, je wordt steeds nieuwsgieriger, vind het fijn hoe jullie het ervaren.
Groetjes Essie

Gefeliciteerd!!! Grappig, mijn ouders hebben na 9 jaar proberen de moed opgegeven en toen kwam ik.....ze kwam er na 5 maanden achter dat ze zwanger was en ik kwam ook nog eens te vroeg. Dus geniet lekker van je 9 maanden want het is zoooo leuk!

dank je wel LV28.
wat was de leeftijd van je moeder toen?was zij ook niet meer zo jong?ik moet nu even op een echo wachten, ga ik morgen voor bellen.groetjes...

Gefeliciteerd! Mijn nicht is dan wel ietsje jonger (dacht 36) maar ook na 5 a 6 jaar proberen en verschillende ivf pogingen nu eindelijk zwanger en eind aug uitgerekend.

hoi Essie,

mijn moeder was toen 33 ofzo. maar sinds ze was gestopt met roken was haar menstruatie verdwenen. dat is een link die ik zelf heb gelegd hoor maar wel toevallig.
ze lag al heel snel in het ziekenhuis vanwege weeenremmers. maar het is allemaal goed gekomen! nu is ze een gelukkige oma van straks 4 kleinkinderen, allemaal van mij ;-)

Van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder en natuurlijk supergaaf voor je! Hoe voel je je nu e.e.a. bezonken is? Geniet er lekker van. Weet je al wanneer je voor een echo mag?

Terug
Bovenaan