Ben nieuw op het forum!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum.  Mijn vriend en ik gaan over ongeveer twee maanden proberen zwanger te worden! Er zijn op dit moment nogal wat spannende dingen aan de gang (huis, verbouwing etc) en wil ik wil er pas voor gaan als ik helemaal relaxed ben. De kinderwens is er al lang en we praten er heel veel over. Kreeg net nog weer een lief smsje van m waarin staat dat hij niet kan wachten op een kindje! Het idee dat het straks misschien echt gaat gebeuren maakt al ongelooflijk veel gevoelens los. Kennen jullie dat gevoel van spanning vlak voordat je het uberhaupt ging proberen? Ik hoop het wel, want dan begrijpen jullie ook vast waarom ik me alvast heb ingeschreven voor t forum.

Ik leef nu al mee met jullie!

groetjes Joet

hee welkom hier!!!Wens je alle geluk van de wereld en hopelijk ben je snel zwanger van jullie eerste wondertje!!!

veel succes!!

liefs sweety(bijna 12w zw)

Hoi Joet,

Welkom!

Ik ken zeker de spanning die je bedoeld.
Ik zit nu in de eerste ronde voor ons eerste kindje.
Kweet niet of ik zwanger ben ok niet, kvoel wel vanalles.
Haha.
Ook de tijd daarvoor vond ik best wel spannend. Ik had
medicijnen die ik eerst moest afbouwen. Kon niet wachten
totdat ik daarmee klaar was.

Succes!!

Liefs, Nadine

Hallo,

Welkom hier. Succes de komende tijd, zoals je hier leest gebeurt er een boel.
Ik vind het knap dat je het nog vol kunt houden om 2 maanden te wachten, terwijl de wens al hebt. Je hebt ongetwijfeld gelijk dat het beter is om relaxed te zijn.
Liefs Kaly

Dank je wel voor jullie leuke reacties! Voel me helemaal welkom en ga jullie volgen!

Lfs Joet

welkom hier!

natuurlijk veel succes straks met klussen om zwanger te worden. Wat een opgave lijkt het me om dan nu nog 2 maanden te wachten zeker omdat jullie er klaar voor zijn, maar wel goed om er relaxed aan te beginnen.
Ja die spanning herken ik zeker hoor! Het idee dat het nu echt zou kunnen gaan lukken is helemaal geweldig. Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak is.

In ieder geval veel plezier hier op het forum...het werkt wel verslavend hoor

Hoi Joet!

Ik begrijp je gevoelens maar al te goed!! Toen mijn kinderwens actief werd (vorig jaar oktober alweer!) heb ik ook eerst de tijd genomen om een en ander de tijd te geven. Allereerst om te kijken of het geen bevlieging was en ook om lichamelijk weer in conditie te komen (ik had al een aantal maanden niet meer gesport en aangezien ik geregeld last heb van darmklachten wilde ik daar eerst een darmreinigingskuur voor doen). Zodoende leek het ons wel romantisch om met de kerst in Center Parcs voor het eerst zonder regenjasje te klussen (was al anderhalf jaar gestopt met de pil). Helaas had ik een langere cyclus zodat we pas in januari voor het echie konden gaan.

Dat was dus alweer  3 maanden na mijn 'beslissing'. Zoals je nu zelf kunt berekenen ben ik na 8 maanden proberen nog niet zwanger (althans, niet dat ik weet... over 4 dagen mijn nod). Achteraf denk ik: waren we maar gelijk aan de slag gegaan... maar ja, dat kon ik toen ook niet weten. Ik dacht een soort voorsprong te hebben omdat ik niet meer hoefde te ontpillen, maar van dat voordeel heb ik niet echt profijt gehad...

In november was ik al begonnen met foliumzuur en had ik al vanalles en nogwat op internet opgezocht: van babykamerthema tot verloskundigenpraktijk. Ook had ik al gelijk een stuk of 3 boeken aahgeschaft, een dvd en een kalender... Hoezo geobsedeerd??

Nou, inmiddels weet ik dus al een heleboel meer over cervixslijm, temperatuursveranderingen, ovulatietesten en al dat soort ellende   ... ben deze maand ook begonnen met tarwekiemolie te slikken, dat schijnt goed te zijn voor de hormoonhuishouding en je cyclus (mijn ovu was deze maand 2 dagen eerder!). Nog 4 dagen in grote spanning afwachten en ik weet meer...pffff...

Sorry voor mijn lange verhaal! Ik hoop dat het jullie wat gemakkelijker afgaat en dat je heeeeel gauw zwanger zult zijn. Als je ervoor gaat wil je het natuurlijk het liefst à la minute!

Veel klus-en leesplezier!

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan