ben nieuw op het forum

A

Anoniem

Guest
ben vanaf vandaag gestrand op jullie forum en heb onafgebroken zitten lezen en ben tot de ontdekking   gekomen dat ik niet alleen sta in het geheel om zwanger te worden. Ik ben 37 en probeer al 6 maand zwanger te worden elke maand weer een teleurstelling als de duiveltjes langs zijn geweest. vrijdag is mijn nod.

hey bonus! welkom hier..

Je zal zien dat je het hier erg naar je zin zal hebben!
Zoveel steun en begrip.. iedereen hier begrijpt elkaar en we gaan allemaal door dezelfde situatie.Wachten.. hoop.. succes of teleurstelling..en dit kan je allemaal samen beleven.
Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang, en heb er echt heel veel aan.

Ik wens je heel veel succes voor het zwanger worden.
Hou ons op de hoogte he!

Liefs Niunia

hoi hoi....

Zit er zelf ook nog maar net bij...En ga nu op naar ronde 7...
Elke maand is het weer spannend..En de teleurstelling steeds groter.
hopen dan het snel raak is...
Succes...en welkom...

Liefs Lies..

Hallo meiden,

bedankt voor de reacties.

morgen zijn mijn 28 dagen om en normaal wordt ik dan ongi. meestal op de dag en zelfs zo goed als op het uur.

wel heb ik nog een vraag, ik heb normaalelke maand 2 weken voor mijn ongi verschikkelijke harde pijnlijke borsten . het voelt alsof er 2 liter water in gestroomd is en elk moment kan ontploffen. nu deze maand had ik helemaal geen gespannen borsten tot gisteren aan toe. toen begonnen ze langzaam vol en pijnlijk aan te voelen. kan dit een teken zijn???? Heeft iemand van jullie dat ook zo gevoeld. nu ik aan het typen ben voel ik heel in de verte de duiveltjes....Pshyco!!!!!!!!!!!!!!!!

volgens mij ga je er ook een heleboel gevoelens bijhalen die je normaal niet opvallen maar daar kun je niets aan doen.

tip: koop in deze spannende dagen geen wc papie met   rood gekleurde afbeeldingen want elke keer schik je , je de ...als je naar de wc bent geweest.

groetjes en tot mails.

ps. ook ik kon niet wachten en heb dinsdag de test gedaan ( had ik toch in huis) niets dus alleen zòn verrot plat streepje.
nu wacht ik zeker met de aanschaf tot na het weekeind???? Of toch niet hahah

Hoi Bounus!
Welkom hier! Leuk he om dit zo allemaal te lezen!? Ik ga pas over een paar maanden proberen zwanger te worden, maar vind het nu al leuk en fijn al die verhalen te lezen en  mee te leven....
Succes met zwanger worden en veel leesplezier!
Lfs Joet

Hoi hoi!

Welkom! Jeeuuhhh.. Wat balen trouwens dat ie toch nega was...
Ik ga je heel veeeel succes wensen en dat het maar snel lukt!!
En veel lees plezier, met al die leuke/ soms minder leuke verhaaltjes!!
Succes!

Liefs Ikk

Tja  ik ken dat.

in aug positief getest, normaal gespannen borsten in de 2e helft cyclus toen niet. En dus zwanger. Helaas is het misgegaan. Dat was ronde 6. 1 ronde over geslagen. Nu nadert het einde van ronde 7.En ik weet het niet!, ook dit keer geen pijnlijke borsten, maar goed.

we zullen moeten afwachten 26ste nod

Terug
Bovenaan